روابط عمومي معاونت سينمايي: «ما بيش از ديگران نيازمند تعامل فعال همه سينماگران هستيم»

روابط عمومي معاونت سينمايي در خصوص جلسات كميته مشترك توضيحاتي ارايه كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين نمابر آمده است:«جلسات كميته مشترك معاونت سينمايي و هيئت مديره خانه سينما در فضايي صميمي و پرنشاط برگزار و كليه مباحث ودغدغه‌ها مطرح شده است.

بديهي است در اين جلسات نمايندگان هيئت مديره خانه سينما مطالبات خود را طرح كرده باشند و دو موضوع مشكلات مالي و حضور در شوراي پروانه ساخت نيز مطرح شده است. اما ترديدي وجود ندارد طرح يك موضوع و بحث در خصوص آن با اخذ تصميم و صدور يك مصوبه دو ماهيت جداگانه است.

آنچه تا كنون رخ داده فقط طرح مباحث بوده اما هيچ كدام از مباحث منجر به اخذ تصميم و مصوبه‌اي نشده است. معاونت سينمايي براي جلسه آتي كميته مشترك يك چارچوب و الگوي مشخص براي پيگيري و حل و فصل مسائل و موانع قانوني ارائه خواهد داد.

پس از تاييد چارچوب اين مذاكرات ، مسائل به شكل كاملاً رسمي و قانوني و مرحله به مرحله سير تصويب عملياتي و اجرايي به خود خواهد گرفت. بايد به اين نكته توجه داشت كه ما بيش از ديگران نيازمند تعامل فعال و پرنشاط همه سينماگران در حل و فصل مشكلات سينماي ايران هستيم و مايل نيستيم هيچ كس از اين دايره همكاري خارج باشد.

معاونت سينمايي اصرار دارد اجازه ندهيم قبل از روشن شدن هر موضوع و قطعيت آن مباحث به فضاي رسانه‌اي كشانده شود و فضاي شايعه و تهمت و بي اعتمادي گسترش يابد و خداي ناكرده وارد قضاوت‌هاي ناصواب شويم.»

در پايان آمده است:«اين روزها ما در آستانه بزرگترين اتفاق سينمايي كشور يعني جشنوار فيلم فجر هستيم. جشنواره‌اي كه با بيش از نود و چهار اثر سينمايي روبروست. انبوه آثار ارزشمند و متنوع كه حاصل تلاش يك سال فيلمسازان خوب ايراني مي‌باشد و غني‌تر و پر رونق‌تر از همه سالهاي گذشته است، به طوري كه اين جشنواره

مي‌تواند شيريني ايام ا... دهه فجر و سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را در ذائقه مخاطبان جشنواره فيلم فجر دو چندان نمايد.»

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8911-03183
  • خبرنگار :