دبير انجمن قطعه‌سازان به ايسنا خبر داد: شكايت به مراجه ذي‌صلاح به دليل عدم رعايت مقررات بورس در واگذاري سهام سايپا

به دليل عدم رعايت مقررات بورس در واگذاري سهام سايپا، به مراجع ذي‌صلاح شكايت شد.

محمدرضا نجفي‌منش ـ دبير انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌هاي خودرو ـ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: ‌در ميانه معامله سهام سايپا، دولت با مصوبه‌اي امتيازي را براي حضور در رقابت به شركت‌هاي تابعه وزارت رفاه و بنياد شهيد داد.

وي با بيان اين‌كه قرار بود شركت‌هاي تابعه وزارت رفاه و بنياد شهيد در صورت برنده شدن در معامله، مبلغي پرداخت نكرده و سهام را به عنوان بخشي از ديون خود از دولت دريافت كنند، خاطرنشان كرد: اين كار باعث شد اين شركت‌ها با حضور در رقابت سهام سايپا قيمت را به صورت غيركارشناسي و غير واقعي بالا ببرند.

وي افزود: از آن گذشته در جريان رقابت، مقررات بازار سرمايه رعايت نشد. چهارشنبه دو هفته قبل، كنسرسيوم متشكل از كاركنان سايپا، خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان پيشنهاد قيمتي 496 تومان را اعلام كردند و به دليل عدم بيان پيشنهاد قيمتي ديگري پس از آن، بايد به عنوان برنده اعلام مي‌شدند اما در شنبه بعد از آن اعلام شد كه رقابت همچنان ادامه يابد.

وي افزود: بنابراين به دليل عدم رعايت مقررات بورس به مراجع‌ ذي‌صلاح شكايت كرده و اميدواريم كنسرسيوم متشكل از كاركنان سايپا، خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان با همان قيمت496 تومان برنده معامله شناخته شوند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۵ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8905-02607
  • خبرنگار : 71186