مجمع فيلم‌سازان سينماي ايران خواستار شد: «نمايندگان خانه سينما در شوراي صدور پروانه ساخت حضور داشته باشند»

مجمع فيلمسازان سينماي ايران خواستار حضور نمايندگان خانه سينما در «شوراي صدور پروانه ساخت» شد.

به گزارش بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،شوراي مرکزي مجمع فيلمسازان سينماي ايران عصر روز گذشته ـ 4 مرداد ماه ـ تشکيل جلسه داد.

در اين جلسه عليرضا داودنژاد، مهدي فخيم‌زاده و کيومرث پوراحمد به‌عنوان نمايندگان اصلي و عزيزالله حميد نژاد و مجيد قاري‌زاده به عنوان نمايندگان علي‌البدل اين مجمع در شوراي عالي تهيه‌کنندگان انتخاب شدند.

در اين جلسه همچنين با توجه به غيبت نمايندگان خانه سينما در شوراي صدور پروانه ساخت در معاونت سينمايي، مقرر شد تا مجمع بر تسريع معرفي اين نمايندگان از سوي خانه‌ي سينما تاکيد كند.

در ادامه‌ي گزارش مجمع آمده است:«با وجود گذشت ده ماه از استقرار مديران سينمايي دولت دهم، هنوز خانه سينما نمايندگان خود را به شوراي صدور پروانه ساخت در معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي معرفي نکرده و همين امر باعث شده تا برخي از فيلمسازان در جريان اخذ پروانه ساخت پروژه‌هاي سينمايي خود دچار تاخيرها و يا ابهاماتي گردند. »

همچنين در جلسه‌ي روز گذشته مجمع فيلم‌سازان،مسعود بهنام به‌عنوان کارشناس صداگذاري سينما، موضوع ارتقا کيفيت صداگذاري در فيلمها مورد بحث قرار گرفت و تصويب شد تا در اين باره رايزني‌هاي لازم به آن دسته از اعضاي مجمع که مشغول توليد فيلم هستند، ارائه شود.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۵ مرداد ۱۳۸۹ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8905-02311
  • خبرنگار :