قدردانی استاندار خراسان رضوی از رشادت غیورمردان پدافند ارتش 

استاندار خراسان رضوی ضمن حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش، از دلاورمردی مدافعان امنیت کشور در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ایران قدردانی کرد. 

غلامحسین مظفری امروز ۶ آبان به همراه جمعی از اعضای شورای تامین و مدیران اداری استان با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش، ضمن دیدار با فرمانده این قرارگاه از دلاورمردی مدافعان امنیت کشور در مقابله با حمله بزدلانه رژیم کودک‌کش اسرائیل قدردانی کرد.  

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پدافند ارتش خصوصا چهار شهید حمله اخیر، عنوان کرد: اگر امروز نیروی امنیتی نظامی و انتظامی اوج اقتدار را تجربه می‌کند، مرهون تلاش دلاورمردان این مجموعه‌هاست. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه کشور در پیشرفت صنایع نظامی همگام با بسیاری از کشورهای پیشرفته حرکت کرده، بیان کرد: در دوران جنگ همه دانش و تکنولوژی دنیا در مقابل ما بود، اما شجاعت، شهامت و ایثارگری‌ مردم باعث شد که به این مرحله از خودکفایی در صنایع دفاعی برسیم. 

مظفری ادامه داد: با توجه به سیاست و استراتژی نظام مبنی بر اینکه دنبال هیچ جنگی نرفته و آغازگر هیچ نزاعی نبوده است، خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر اتفاقی بیفتد دست ما خالی است. اما شاهد بودیم که در حمله نامشروع رژیم صهیونیستی به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح چه سطح بالایی از توان دفاعی و نظامی از ایران به جهان مخابره شد.  

 وی افزود: تمام تجهیزات به‌روز دنیا در اختیار اسرائیل است، اما شکننده بودن و آسیب‌پذیری آن‌ها در عملیات‌های وعده صادق نشان داد که تجهیزات ایران چقدر پیشرفته و قابل توجه است.

استفاده از همه اختیارات برای کمک به حاشیه شهر مشهد

استاندار خراسان رضوی همچنین در نخستین حضور خود در جلسه ستاد حاشیه شهر مشهد که در محل دفترامام جمعه برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌ها مکلفند که از حداکثر اختیارات خود برای کمک به ساماندهی حاشیه شهر مشهد استفاده کنند.

غلامحسین مظفری اظهار کرد: ستاد حاشیه شهر مشهد کمک بسیار جدی به دولت و به عبارتی بازوی دولت و حاکمیت برای رسیدگی به حاشیه این شهر مقدس است.   

وی ستاد حاشیه شهر مشهد را یکی از نقاط قوت استان برشمرد و گفت: دستاوردها و تجربیات این ستاد می‌تواند در قالب یک آئین‌نامه و چهارچوب تدوین شده و به عنوان یک الگوی موفق به سایر استان‌ها معرفی شود.  

مظفری افزود: اگر قرار باشد وضعیت حاشیه شهر مشهد را به شرایط عادی تبدیل کنیم نباید از مناطق دور دست و مهاجرفرست غافل شویم.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه همزمان با کار در حاشیه شهر، برای مناطق محروم هم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم، تاکید کرد: اگر هدف این است حاشیه ساماندهی بشود باید تلاش کنیم روستاهای دوردست نیز آباد شوند و در این مسیر از کمک‌های خیرین و بخش خصوصی نیز می‌توانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080604504
  • خبرنگار :