اولویت های انتخاب استاندار گلستان چیست؟

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس استاندار را انتخاب نمی‌کنند، توضیح داد: برای انتخاب استاندار اولویت‌های زیادی باید بررسی شود.

رمضانعلی سنگدوینی شامگاه ۲۶ مهرماه در نشست خبری که با اصحاب رسانه داشت، اظهار کرد: در حال حاضر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان است و هر مدیری نسبت به جذب اعتبار موظف است.

وی با اشاره به اینکه اگر هر مدیری در شرایط کنونی جذب اعتبار انجام ندهد و کارها را رها کند؛ ترک فعل کرده است، اذعان کرد: مدیران اگر مطالبات مردم را پاسخ ندهند؛ گزارش عملکردشان را به گوش وزرا مربوطه خواهیم رساند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کاروان خدمت به همراه مدیران برای حل مشکلات محلات و روستاها در دوره گذشته خبرداد و افزود: این کاروان تا زمانی که به عنوان نماینده مردم خدمت می‌کنم به کار خود ادامه خواهد داد.

سنگدوینی با اشاره به نحوه انتخاب استاندار، توضیح داد: نمایندگان مجلس مدیر انتخاب نمی‌کنند بلکه طی مشورتی با نماینده ولی فقیه در استان و وفاق باایشان نظر مشورتی خود را اعلام می‌کنند.

وی با تأکید براینکه از اولویت‌های انتخاب استاندار می‌توان به بومی بودن، توانمندی، دلسوز، آشنا به جغرافیای سرزمین، شناخت وضعیت اقتصادی و اقوام استان اشاره کرد و گفت: تا حضور استاندار فعلی از او حمایت کرده و با رفتن‌ایشان در جهت صلاح استان باید زودتر تعیین و تکلیف صورت گیرد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072720632
  • خبرنگار : 50672