مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:

بهره برداری از ۱۸ فیدر فشار متوسط در گیلان

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: با برنامه‌ریزی مدون از ابتدای سال تاکنون در مناطق مختلف استان ۱۸ فیدر فشار متوسط با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که احداث این فیدرها به کاهش خاموشی‌ها و نوسانات ولتاژ کمک کرده است.

مسعود صادقی خمامی امروز، ۲۴ مهرماه از بهره برداری ۱۸ فیدر فشار متوسط در استان خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی مدون و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان، از ابتدای سال تاکنون در مناطق مختلف استان ۱۸ فیدر فشار متوسط با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به‌عنوان طرح‌هایی مهم و حیاتی در سطح استان به شمار می‌روند، افزود: با بهره‌برداری از فیدرهای فشار متوسط مذکور بخش عمده‌ای از مشکل ضعف برق ساکنین و مشترکان برق در مناطق کم برخوردار در نقاط مختلف استان برطرف شده است. بخشی از نتایج اجرای این پروژه مهم در استان، در فصل پیک تابستان گذشته برای مشترکان گیلانی قابل مشاهده بوده و در مقایسه با ادوار گذشته از کیفیت و ولتاژ برق بهتری برخوردار بوده‌اند.

صادقی با اشاره به اینکه این پروژه با هدف بهبود کیفیت خدمات برق‌رسانی و افزایش ظرفیت شبکه توزیع انرژی طراحی شده است، گفت: احداث این فیدرها به کاهش خاموشی‌ها و نوسانات ولتاژ کمک خواهد کرد و امکان تأمین برق پایدار برای مشترکین را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: این پروژه شامل تأمین تجهیزات مدرن، نصب ترانسفورماتورها و کابل‌های فشار متوسط است و با اجرای این طرح، انتظار می‌رود که رضایتمندی مشترکین افزایش یابد و زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه عملکرد توزیع برق گیلان از ابتدای سال تاکنون در موضوع احداث فیدرهای فشار متوسط کم سابقه بوده، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان متعهد به ادامه تلاش‌ها در راستای بهبود خدمات و ارتقای کیفیت شبکه توزیع برق است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072418833
  • خبرنگار : 50042