نماینده مردم ملایر در مجلس:

اعتبارات حوزه مدیریت توزیع برق ملایر افزایش یافت

با پیگیری نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی اعتبارات حوزه مدیریت توزیع برق این شهرستان در سال‌جاری افزایش چشمگیری یافت.

 در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و معاون هماهنگی توزیع، شرکت توانیر کشور، مشکلات و نیازمندی‌های حوزه برق شهرستان ملایر پیگیری شد.

در دیدار با معاونین توانیر که با هماهنگی حجت‌الاسلام آزادی خواه، نماینده مردم ملایر انجام شد علاوه بر معاونین و مشاورین مدیرعامل توانیر کشور علی سهرابی بیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز حضور داشت، نماینده مردم ملایر در این جلسه ضمن پیگیری درخواست‌های جدید، پیگیر مکاتباتی که از قبلی انجام شده نیز بود.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر ارتباط مردمی آزادیخواه،در این جلسه علاوه بر اعتبارات جاری برای شهرستان ملایر، موارد مختلف از جمله ۳۰ دستگاه ایستگاه برق هوایی به منظور ارتقاء پایداری خطوط برق و افزایش اطمینان شبکه‌های توزیع برق، ۵۰ کیلومتر کابل خود نگهدار، ۱۳۰ پایه برق، ۷۰۰۰ چراغ‌ روشنایی ال ای دی و ... با اعتباری افزون‌بر ۶۰ میلیارد تومان با پیگیری نماینده مردم ملایر مصوب شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072418389
  • خبرنگار : 50038