برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی زندانیان استان سمنان در زندان شاهرود

آئین افتتاح هشتمین المپیاد ورزشی زندانیان در بیش از ۱۰ رشته ورزشی در زندان های استان سمنان به صورت همزمان برگزار شد.

 حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان امروز ۲۲ مهرماه با بیان اینکه این المپیاد ورزشی با هدف ارتقای مهارت های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برگزار شده است، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات زندانیان و مددجویان با شرکت در رشته های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، کبدی، و ورزش های همگانی به رقابت می پردازند.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان از حضور بیش از ۴۰ درصدی زندانیان در این مسابقات خبر داد، و عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال المپیاد ورزشی کاکنان و سربازان وظیفه نیز با حضور حداکثری در زندانهای استان سمنان نیز برگزار شده است.


وی با بیان اینکه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی باعث امید بخشی و تقویت اعتماد به نفس زندانیان می‌شود،خاطر نشان کرد: ورزش در سلامت جسمی و روحی، عزت نفس، دوری از احساس خستگی و ناامیدی، کاهش اضطراب و تقویت انرژی جسمی و روحی زندانیان اثرات بسیار مثبتی دارد .
حجت الاسلام قدرتی، بالابردن تقویت روحیه ورزشی را در ادامه تحمل کیفر زندانیان، مثبت ارزیابی و تصریح کرد : هدف غایی ما اصلاح و تربیت و برگشت سعادتمندانه زندانی به آغوش جامعه است.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنانخاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... در زندان ها برای رشد و شکوفایی و ارتقای مهارت زندگی گروه هدف برنامه ریزی شده است.


وی یادآوری کرد: اداره کل زندان های استان، همواره تلاش کرده با ایجاد زیرساخت های لازم برای ورزش زندانیان ، زمینه را برای بازگشت بهتر آنها به زندگی فراهم کند.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072216877
  • خبرنگار :