آسفالت معابر شهری شیراز مرز ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار متر مربع گذشت

طی ۶۰ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت تاکنون ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۹۹۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۳۵۸ هزار و ۵۲۶ تُن آسفالت انجام ‌گرفته است.

در طول هفته شصتم جهش آسفالت در شیراز، ۸۷ هزار و ۸۹۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر آسفالت شده است که میزان آسفالت به کار برده شده برای این مقدار، ۱۰ هزار و ۳۴۰ تُن بوده است.

در این هفته عملیات درزگیری در بولوار تخت جمشید از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز انجام شده است. لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ و روکش آسفالت در معبر قدیمی کوچه ۵ و ۱۲ محمودیه در منطقه یک و کوچه ۱۵ و ۱۱ و ۲۹ شهید کشوری و بولوار ارتش و کنار بوستان عرفان و کوچه ۴/۱۶ شهید کاوه و کوچه ۱۱ تند گویان و کوچه ۳۵ بنی‌هاشمی در منطقه ۵، خیابان نیرو و فرعی‌های خیابان کشور در منطقه ۷، بولوار محمدی و فرعی‌های کوچه ۲ فرصتیان در منطقه ۱۰ و کوچه ۱۱ و ۱۳ فضیلت و کوچه ۱۱ شاهیجان در منطقه ۱۱ و بولوار تخت جمشید از دیگر پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی بوده است که آسفالت در این هفته در آن‌ها انجام‌شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، روکش آسفالت در معابر خاکی (زیرسازی) شده، بولوار کارشناسان شمالی در منطقه ۹، پروژه دوربرگردان اردیبهشت از جمله پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز هم در هفته شصتم جهش آسفالت شیراز انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072116330
  • خبرنگار :