تاکید چمران بر لزوم برخورداری از هوشیاری کامل نسبت به تحرکات دشمنان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان - در هشداری خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور، ضمن تأکید بر هوشیاری کامل در مقابله با هرگونه تهدید گفت: اسرائیل و آمریکا این چنین می پندارند که با کشتار فرماندهان مقاومت می توانند طومار حزب الله را در هم بپیچند اما کور خوانده اند.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست و شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت:  قطعاً همه مسلمان، ملت ما و مردم ما در مقابل همه این وحشی گری ها ایستاده اند و نمی هراسند. امیدواریم مسیر شهید مقاومت و همه شهدای منتقم خون مظلومان پایدار و پابرجا بماند چرا که باور داریم انتقام این خونها توسط ملتهای مسلمان از اسرائیل غاصب ستانده خواهند شد.

چمران همچنین ضمن خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور، با اعلام هشداری مبنی بر داشتن هوشیاری کامل در خصوص تحرکات دشمنان جمهوری اسلامی اظهارکرد: ما یک زمانی بر سر تجاوز رژیم بعث غافلگیر شدیم و دیگر نباید این اتفاق بیفتد. حالا که آمادگی کامل دفاعی و توان تسلیحاتی بالا داریم باید در تمام سطوح با دقت تمام هوشیار و آماده باشیم.

وی ادامه داد: دنیا می داند رژیم جعلی اسرائیل که در راس همه کشتارها و وحشیانه گری های جهان قرار دارد، هیچ خط قرمزی ندارند و نمی‌شناسد، از این رو ما بایستی در کمال قدرت و آرامش در مقابل حرکت های مزبوحانه دشمن آمادگی صدرصدی داشته باشیم و در مقابل هر پدیده جنایتکارانه آنان مقابله کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جهاد حد و مرز نمی شناسد و امروز در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل خیلی ها فریاد بر می آورند که ما می خواهیم به لبنان برویم و از آرمان های اسلام دفاع کنیم، گفت: منِ پیرمرد هم حاضرم، آماده ام تا تفنگ بر دست بگیرم و در راه آزادی قدس بجنگیم. این وظیفه ماست و ان شاءالله، خداوند پیروزی را نصیب ما بگرداند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403070806283
  • خبرنگار : 71505