برگزاری گردهمایی بزرگ «وحدت اسلامی» در کرمانشاه

سی و ششمین همایش بزرگ وحدت اسلامی با حضور ۵۰۰ تن از علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد.

محمد جواد فاطمی نسب مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز (۲۷ شهریور) در این گردهمایی، با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از سوی امام راحل، اظهار کرد: امروز هرچه از عزت و افتخار و قدرت در دنیا داریم، به خاطر امام (ره) و مقام معظم رهبری است که تاکنون هرچه گفته‌اند محقق شده است.

وی افزود: امام راحل متوجه ضرورت وحدت در جامعه اسلامی بودند و هوشمندانه هفته وحدت را برای اتحاد بین مسلمانان نامگذاری کردند چرا که اگر امروز مسلمانان و حاکمان دولت‌های اسلامی وحدت واقعی داشتند، شاهد جنایات در غزه نبودیمو

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حاکمان و سردمداران حکومت‌های اسلامی که خود را مسلمان می‌دانند، اما از ترس رژیم صهیونیستی و از دست رفتن تاج و تخت خود سکوت کرده‌اند، فردای قیامت باید پاسخگو باشند، مگر می‌شود کسی خود را مسلمان و جزو امت اسلامی بداند، اما در مقابل جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد.

فاطمی نسب تاکید کرد: اگر حاکمان اسلامی مرزهای خود را به روی رژیم صهیونیستی ببندند، اقتصاد و سیاست این رژیم متلاشی  می‌شود و از بین می‌رود و اگر همه جامعه اسلامی متحد بودند، امروز مسلمانان در نقاط مختلف دنیا توسط مستکبرین به خاک و خون کشیده نمی‌شدند.

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه در ایران از جمله در استان کرمانشاه اتحاد خوبی بین شیعه و سنی وجود دارد، عنوان کرد: در کشور هیچ تفرقه‌ای بین شیعه و سنی نیست، اما باید چنین اتحادی منجربه بصیرت افزایی مردم شود تا همچنان که با اتحاد انقلاب کردیم، در جنگ پیروز شدیم و سناریوهای دشمن را خنثی کردیم، در مقابله با رژیم صهیونیستی هم حول محور وحدت به پیروزی برسیم.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری این گردهمایی، گفت: امیدواریم خروجی این گردهمایی نزدیک شدن دل‌های مسلمانان و وحدت قلوب آنها باشد.

فاطمی نسب با بیان اینکه پیام این گردهمایی بزرگ به سردمداران حکومت‌های اسلامی است، افزود: علمای شیعه و سنی می‌خواهند که سردمداران حکومت‌های اسلامی به خودشان بیایند و با خدا و پیامبر (ص) عهد ببندند که در مقابل دشمن صهیونیستی بایستند و اجازه ندهند این جنایاتی که در طول تاریخ نظیر ندارد برعلیه مردم غزه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062717383
  • خبرنگار : 50184