جنجال و حاشیه در جلسه شورای شهر قلعه رئیسی

جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی به جنجال و درگیری فیزیکی کشیده شد.

در حالی که قریب به دو ماه از انتخاب هیات رئیسه بیشتر شهرهای استان می‌گذرد در شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه همچنان با وجود برگزاری چند جلسه هنوز نتیجه‌ای گرفته نشده و هیات رئیسه انتخاب نشده است و بگومگوی اعضای شورای این شهر در جلسه عصر دیروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ این شورا به درگیری فیزیکی بین چند تن از اعضای شورا کشیده شد و حسابی از خجالت هم در آمدند.

در این جلسه قرار بود هیئت رئیسه و رئیس جدید شورای شهر که پنج عضو دارد، انتخاب شود اما اعضای شورای شهر به تفاهم نرسیدند و سبب درگیری فیزیکی بین اعضای شورای شهر شد که در پی این درگیری جلسه شورا نیمه تمام ماند.

«فرشاد کیانی»، یکی از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی ضمن تائید درگیری فیزیکی در جلسه شورای شهر گفت: در جلسه دیروز شورای شهر بحث در خصوص انتخاب هیئت رئیسه و عملکرد و مشکلات شهرداری رخ داد که منجر به درگیری فیزیکی و زد و خورد شد و جلسه شورا نیمه تمام پایان یافت.

امین اورنگ، یکی دیگر از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: به خاطر مردم ، شهروندان و مصلحت شهر به دنبال جلوگیری از به حاشیه رفتن شورا هستیم، اما برخی اعضای شورا خودخواهانه به دنبال به حاشیه بردن شورا و اختلال در خدمات رسانی به شهر و شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه شهردار قلعه رئیسی استعفا داده است، اظهارکرد: شهردار از فردا به محل خدمت خود در آموزش و پرورش برمی گردد و شهر بدون شهردار می شود اما برخی از اعضای شورای شهر تنها به فکر منافع شخصی خود هستند و به منافع عمومی و مردم توجه ندارند.

همچنین قدرت اشکبوس، دیگر عضو شورای شهر قلعه رئیسی به خبرنگار ایسنا در خصوص درگیری در جلسه شورای این شهر گفت: درگیری فیزیکی رخ نداده و فقط بحثی بین اعضای شورا پیش آمده که خبر خاصی نبود.

با توجه به حواشی شورای شهر قلعه رئیسی، پرونده انحلال این شورا در شورای حل اختلاف کشور باز است و به این شورا مهلت داده شده که مسائل و مشکلات خود را حل و فصل کنند و در صورت حل نشدن مشکلات و حاشیه ها این شورا منحل خواهد شد.

شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حدود ۵۰۰۰نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه فاصله دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062717368
  • خبرنگار :