مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تبیین پیوند غدیر و انقلاب در اولویت برنامه‌های دهه ولایت قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبیین پیوند غدیر و انقلاب در اولویت برنامه‌های دهه ولایت و امامت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ۲۳ خرداد در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت "گفتمان مقاومت، چله خدمت، دهه ولایت و امامت و محرم الحرام" در سخنانی اظهار کرد: سیاست گذاری و راهبری فرهنگی از وظایف ستاد ساماندهی شئون فرهنگی است.

وی افزود: هماهنگی در عملیات فاخر فرهنگی و مناسبات ملی و مذهبی برعهده تبلیغات اسلامی است و این امر با مشارکت ادارات و آحاد مختلف مردم اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برپایی عملیات غدیر و مهمانی کیلومتری در سطح شهر را از برنامه های مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: محوریت بخشی به برنامه های غدیر با موضوع "جریان مقاومت" و نیز تلفیق این برنامه ها با موضوع چله خدمت و انتخابات مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است.

جعفرزاده تبلیغ برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را برنامه مهم در ایام غدیر اعلام کرد و افزود: آیات مرتب با دهه امامت و ولایت، جریان مقاومت با توجه به تحولات اخیر، آماده و در اختیار ادارات، فعالان فرهنگی و تبلیغی برای تبیین در مناسبات پیش رو قرار گرفته است.

وی از ادارات، نهادها، گروه‌های و تشکل های فرهنگی و دینی خواست برای برگزاری پربار برنامه های دهه امامت و ولایت، ایام انتخابات و چله خدمت و نیز استقبال از ماه محرم هم اندیشی و هم افزایی لازم را با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403032315452
  • خبرنگار :