سامانه بارشی از فردا وارد استان زنجان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ با ورود سامانه بارشی به زنجان از روز سه‌شنبه هفته جاری، بارش برف و وقوع کولاک در نواحی کوهستانی و ارتفاعات این استان پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری و در نواحی کوهستانی شهرستان طارم مه‌آلود است.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی که از فردا وارد استان می‌شود آسمانی ابری و قسمتی ابری و از بعدازظهر بارش‌های پراکنده باران و برف را موجب همراه خواهد شد.

رحمن‌نیا با بیان اینکه فعالیت این سامانه به تناوب تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: عمده بارش‌های این سامانه روز جمعه روی خواهد داد که با توجه به دمای پایین هوا بارندگی‌ها به صورت برف خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این شرایط جوی وقوع کولاک نیز پیش‌بینی شده است، به هموطنان توصیه کرد، در صورت امکان طی روزهای آینده در مسیرهای کوهستانی استان تردد نداشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه به لحاظ دمایی نیز زنجانی‌ها در روزهای آینده روند کاهشی دما را تجربه خواهند کرد، اظهار کرد: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان پنج درجه سانتیگراد زیر صفر بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110906287
  • خبرنگار : 50160