جابجایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از استان سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر مسافر توسط ۱۴۲ هزار و ۵۰۹ ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی طی ۷ ماهه گذشته سالجاری خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این میزان رشد ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۶ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته است.

وی در ادامه افزود:از این میزان جابجایی مسافر،۹۳۱ هزار و ۳۱۲ نفر درون استانی (۵۱ درصد)و ۹۰۵ هزار و ۸۱۴ مسافر به مقاصد برون استانی(۴۹درصد) بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوجستان تصریح کرد: شهرستان زاهدان، سهم ۸۶ درصدی در جابجایی مسافر را طی هفت ماهه سالجاری داشته است.

باقری یادآور شد:در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل و نقل مسافر،۲ هزار و ۳۷۰ راننده فعال و بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در حوزه‌ی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402081007251
  • خبرنگار :