خمس: با این لیگ طولانی نمی‌توان درباره قهرمانی حرف زد!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از روند برگزاری لیگ برتر و تعطیلی‌های زیاد آن انتقاد کرد.

به‌گزارش ایسنا، پاکو خمس،‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر آلومینیوم در هفته هفتم لیگ برتر در اراک، اظهار کرد: فکر نمی‌کردم با این نتیجه ببریم. در واقع فکر نمی‌کردم با نتیجه ۴ بر صفر اینجا را ترک کنیم. آلومینیوم تیمی است که مقابل آن نتیجه گرفتن دشوار است. فکر نمی‌کنم تیم دیگری با نتیجه ۴ بر صفر بیرون برود. آلومینیوم تیم خوبی است اما واقعاً بازیکنان ما خوب کار کردند. خیلی خوب شرایط را درک کردند و در دقایق سخت خوب بازی کردند و توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص این‌که در آخر بازی هنگام دست دادن با سرمربی آلومینیوم با او کری خوانده، گفت: چیز مهمی نبود.

خمس درباره شرایط تراکتور در صورت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتاد. الان ما در دو رقابت هستیم. در لیگ برتر هستیم و منتظریم جام حذفی شروع شود. سعی می‌کنیم هر چه بالاتر در این دو جام برویم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را در این دو جام بگیریم و راجع به لیگ قهرمانان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتاد.

سرمربی تراکتور در خصوص شانس قهرمانی تراکتور در لیگ برتر گفت: من پیشگو نیستم که چه اتفاقی در لیگ خواهد افتاد. الان تیم خوب کار می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد اما در لیگی به این طولانی‌ای من نمی‌توانم بگویم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما تیم الان به هماهنگی رسیده چون چند بازیکن جدید داشتیم. در یکی، دو بازی اول سخت بود و زمان برد که بچه‌ها خود را با شرایط جدید وفق دهند اما الان شرایط و نتایج خوب است و فعلا همه چیز باب میل ماست ولی باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم.

خمس درباره وقت تلف کردن بازیکنان تراکتور در دقایقی از بازی نیز گفت: ما تیمی نیستیم که بخواهیم وقت تلف کنیم و هیچ وقت دوست ندارم تیمم این کار را انجام دهد و دنبال آن نبودم اما در ایران ظاهراً خیلی از تیم‌ها وقتی جلو هستند سعی می‌کنند این کار را انجام دهند. ما این کار را نخواهیم کرد و قانونی فوتبال بازی می کنیم. چیزی که غیرقانونی است را انجام نمی‌دهیم اما فکر می‌کنم داور در چند خطا، بازیکنان حریف را جریمه نکرد و حتی چند بار خطا کردند و ضربه با آرنج زدند که تیم پزشکی مجبور شد وارد زمین شود. به خاطر همین جریمه نکردن این خطاها ادامه پیدا کرد و بازیکنان طبیعی بود وقتی ضربه محکم می‌خوردند به زمین می‌افتادند فکر نمی‌کنم وقت تلف کرده باشند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071308852
  • خبرنگار : 50188