ورود بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان به کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ورود بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان در بازه زمانی ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور به کشور خبر داد.

شهرام مبارکی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: ۴۳ هزار و ۹۵ زائر پاکستانی در بازه زمانی ۲۸ مردادماه تا ۱۲ شهریور سال ۱۴۰۲ با هدف شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی از مرز ریمدان وارد کشور شدند.

وی افزود: نیروهای این اداره کل به طور شبانه روزی از شروع طرح اربعین از ۲۸ مردادماه تاکنون در این مرز مشغول به کار و خدمات‌دهی به زائران پاکستانی اربعین هستند.

مبارکی اظهار کرد: پایانه مرزی ریمدان یکی از کانون های مهم پذیرش زائران پاکستانی است به همین منظور ارائه خدمات مناسب و سلامت زائران پاکستانی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این پایانه مرزی در مسیر تردد خیل عظیمی از زائران پاکستانی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان علاوه بر ایمن سازی مسیر منتهی به پایانه مرزی ریمدان، نسبت به استقرار ایستگاه پویش راه نجات همراه با برنامه های فرهنگی ، مذهبی و آموزشی ، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، محیط آرایی این پایانه و همچنین استقرار گشت های راهداری در نقاط پرحادثه و دیگر موارد اهتمام جدی ورزیده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402061308583
  • خبرنگار :