نمایندگی استاندارد بروجن ماه آینده افتتاح می‌شود

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از اقدامات شاخص این اداره کل در دولت سیزدهم تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که در مهرماه ماه جاری همزمان با هفته استاندارد افتتاح خواهد شد.

مهدی پژوهش پنجم شهریورماه اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم این اداره کل توانسته است با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی خود را به میزان ۳۵۶ درصد نسبت به سال گذشته و نیز بودجه جاری خود را به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: از ابتدای کار دولت سیزدهم کارشناسان و بازرسان این اداره کل در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به ۳۰۰ مورد بازرسی از رستوران‌ها، مراکز اقامتی، خدمات میادین، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه و ... را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم را انجام داده‌اند.

پژوهش با اشاره به طراحی و ساخت نرم‌افزار تخصصی پایش و رصد بازار، استفاده از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه‌های اداره کل در راستای نظارت بر اجرای استانداردها با توجه به بند دو ماده ۳۴ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را از دیگر اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم برشمرد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در دولت سیزدهم، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای شرکت کامپوزیت پویا پس از یک وقفه ۱۰ ساله به منظور تولید مخازن CNG  با سرمایه گذاری مبلغ ۳۵ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ۴۵۰ نفر در استان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استاندار استان، پژوهش خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل در دولت سیزدهم تاسیس نمایندگی استاندارد بروجن است که با راه‌اندازی این نمایندگی زمینه اشتغال در این شهرستان از طریق ایجاد آزمایشگاه‌های همکار، شرکت‌های بازرسی و مراکز بازرسی مخازن CNG فراهم می‌شود. این نمایندگی در مهرماه ماه جاری همزمان با هفته استاندارد افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402060503105
  • خبرنگار :