مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اردوهای دانش‌آموزی در هرمزگان از سر گرفته می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان در بخش‌های مختلف من جمله گردشگری، گفت: تلاش خواهیم کرد در آینده‌ای نزدیک اردوهای دانش‌آموزی را در استان مجددا راه‌اندازی کنیم.

محمد قویدل صبح امروز (۱۹ تیرماه)، در آیین افتتاح پایگاه تابستانی و اوقات فراغت استان هرمزگان در کانون غدیر بندرعباس، اظهار کرد: در سه ساله گذشته به علت وجود ویروس منحوس کرونا، آموزش و پرورش استان برنامه‌های حضوری برای فعالیت‌های تابستانه نداشته است و پس از این دوره امسال اولین سالی است که این دوره‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های دانش‌آموزان در تابستان همیشه در خاطر آنها خواهد ماند. 

قویدل با بیان اینکه در سه ماهه تابستان مدارس تعطیل است اما فعالیت‌های تربیتی تعطیل نیست ابراز داشت: اگر برای این دوره با برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تاثیرات خیلی خوبی در حال و آینده دانش آموزان خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد: در سند تحول بنیادین برای آموزش و پرورش ساعت‌های شش‌گانه را داریم که این ساحت ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق در هر شش ساحت را دارد، هر موضوعی که در ساحت‌ها تدریس شود باید با برنامه باشد و اگر غیر از این باشد نمی‌توان گفت دانش آموز طبق سند تحول بنیادین تربیت شده است.

قویدل خاطرنشان کرد: گاها شاهدیم دانش‌آموزان استان‌های دور دست برای بازدید از ظرفیت‌های دریایی استان به هرمزگان می‌آیند اما متأسفانه دانش‌آموزان استان هرمزگان هنوز  بسیاری از ظرفیت‌ها را ندیده‌اند و زیبایی‌های جزایر استان بهره‌مند نشده‌اند بر همین اساس تلاش خواهیم کرد در آینده‌ای نزدیک اردوهای دانش‌آموزی را در استان مجددا راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402041911712
  • خبرنگار :