استاندار گلستان خبر داد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرینی به شهرستان کردکوی

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در حوزه شهرستان کردکوی ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین سفر ریاست جمهوری مصوب شده است، گفت: فرماندار کردکوی باید همچون تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی آن تلاش کند.

علی محمد زنگانه امروز جمعه، در جلسه مشترک شورای اداری استان گلستان و شهرستان کردکوی که با حضور ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما اختصاص۲۰ درصد پست‌های مدیریتی به بانوان است و تا کنون از هفت درصد در ابتدای دولت انقلابی به ۱۲ درصد رسیده‌ایم.

وی  انتصاب «فرشته ترک» به عنوان یکی از نیروهای بومی را برای تصدی فرمانداری کردکوی اقدامی ارزشمند برشمرد و افزود: خوشبختانه این بانوی توانمند، توانست در این مدت کوتاه معارضه برقی که یک سال در جریان بود را اجرایی کند و امیدواریم در مسیر توسعه شهرستان گام‌های مؤثری را بردارد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه گلستان در جوان‌سازی کادر مدیریتی استانی پیشرو است و تا کنون ۱۰ سال عمر مدیریتی استان کاهش یافته، گفت: تلاش ما عدالت در بهره‌گیری از منابع انسانی در همه شهرستان هاست و در این راستا کمیته انتصابات از تمرکز گرایی نسبت به مرکز استان پرهیز کرده و از شایستگان شهرستان‌های استان بیشتر استفاده شود.

زنگانه با بیان اینکه در حوزه شهرستان کردکوی ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین سفر ریاست جمهوری مصوب شده که فرماندار باید همچون تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی آن تلاش کند، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه با عنوان شهرستان کردکوی داشته‌ایم که فرماندار باید با مطالبه‌گری از مدیران کل، تحقق کامل آن را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، در جلسه مشترک شورای اداری گلستان و شهرستان کردکوی ۶۰ مصوبه در مسیر رشد و پیشرفت این شهرستان بررسی و تأیید شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402021509243
  • خبرنگار : 50604