دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور خبرداد:

برگزاری لیگ برتر شمشیربازی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری

دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور و رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: امسال لیگ برتر شمشیربازی کشور در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود.

هادی صباغی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات در نیمه دوم بهمن و اسفندماه برگزار شده و تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشور در مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید لیگ برتر را به روزهای آخر سال محول کنیم، تصریح کرد: از سال آینده بازی‌های لیگ برتر شمشیربازی را از مهرماه شروع می‌کنیم تا مسابقات به روزهای آخر سال منتهی نشود؛ بلکه در بازه زمانی مناسب برگزار شده و تیم‌ها و بازیکنان با استرس کمتری روی مسابقات متمرکز شوند.

دبیر سازمان لیگ شمشیربازی کشور و رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با بیان اینکه از سال آینده، لیگ‌های رده‌های پایه را در نیمه اول سال برگزار می‌کنیم، تشریح کرد: توجه ویژه‌ای به رده‌های پایه داریم؛ زیرا این بازیکنان؛ آینده‌سازان رشته شمشیربازی هستند.

صباغی با بیان اینکه برنامه‌ریزی منسجم و منظمی برای برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف به‌خصوص در لیگ برتر انجام داده‌ایم، بیان کرد: لیگ‌های کشور سبب می‌شود که بازیکنان و تیم‌ها انگیزه لازم را برای مسابقات و همچنین بروز استعدادهای پیدا و پنهان خود را داشته باشند؛ بنابراین باید به این مسئله برای رشد و پیشرفت رشته شمشیربازی توجه ویژه‌ای داشته باشیم که سعی ما هم همین است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401101710442
  • خبرنگار : 50428