مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه آبرسانی به "باباکلان" گچساران تکمیل شد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی "باباکلان" با اجرای حدود ۷کیلومتر خط لوله بین چاه‌ها تا ایستگاه نخست تکمیل شده است.

"اسفندیار برخه" در بازدید از پروژه های آب و فاضلاب شهرستان گچساران افزود: این پروژه از محل محرومیت زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان اجرا شده است و بیش از ۲۰۰۰ نفر از این فاز پروژه بهره مند شدند.

وی اظهارکرد: احداث ۲ مخزن(جمعاً به حجم ۵۵۰ متر مکعب) با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان از پروژه های چند ماه اخیر ما در گچساران بود، این پروژه ها نیز ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند و جمعیتی بیش از ۱۳۰۰ نفر را پوشش داده اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح های فاضلاب هم تصریح کرد: فاضلاب بخشی از شهر تمام شده و با اتصال انشعابات، ۹۰مشترک جدید به شبکه فاضلاب گچساران اضافه می شود.

به گزارش ایسنا، برخه بیان کرد: تلاش ما سامان دادن به شرایط آب گچساران است، خوشبختانه سد کوثر بسیاری از نگرانی های ما به ویژه در مرکز شهر را کم کرده در آینده توسعه آبرسانی به این شهرستان به ویژه با اتکا به منابع بهتر از جمله سد کوثر را در دستور کار داریم و علاوه بر آن توسعه شبکه های فاضلاب به ویژه در مناطق پر جمعیت را نیز مد نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401081509819
  • خبرنگار :