فرمانده انتظامی کرمانشاه:

آنهایی که داعش‌وار به مردم و پلیس حمله‌ور شدند، اجیرشده دشمنان هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از عزم راسخ پلیس برای برخورد با اشرار و اغتشاشگران خبر داد و گفت: این افراد به خیال خام خود می خواستند در پناه دشمنان انقلاب به کشور آسیب زده و ناامنی ایجاد کنند.

سردار علی اکبر جاویدان، امروز(16 مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: سربازان ولایت در مجموعه انتظامی استان همدوش دیگر نیروهای مسلح از تمام توان خود برای امنیت آفرینی در جامعه استفاده می کنند.

وی افزود: نمونه مجاهدت های پلیس در ماموریت عظیم اربعین نمایان شد که با تمام توان به زوار اربعین خدمت رسانی کردند و به این خدمت رسانی افتخار می کنیم.

جاویدان به اغتشاشات اخیر و تلاش شبانه روزی پلیس برای ایجاد امنیت و مقابله با اشرار و اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: عزم پلیس برخورد قاطع و قانونی با افرادی است که داعش وار به مردم، پلیس و دیگر نیروهای مسلح حمله ور شده و به مقدسات توهین کردند.

وی افزود: این افراد اجیر شده دشمنان انقلاب هستند که سالهاست کینه نظام جمهوری اسلامی ایران را به دل گرفته اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به شهادت جمعی از نیروهای پلیس و دیگر نیروهای مسلح در اغتشاشات اخیر، گفت: این شهدا حافظان واقعی نظم و امنیت جامعه بودند که در مسیر ارزشمندی جان خود را فدا کردند.

جاویدان با بیان اینکه انقلاب ما در طول این سالها حوادث زیادی را پشت سر گذاشته و از گردنه های زیادی عبور کرده، گفت: قطعا از این شرایط هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی افزود: در ناآرامی های اخیر، در سایه بصیرت مردم و مجاهدت نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی، امنیت خیلی زودتر از آنچه که دشمنان فکر می کردند به کشور و استان بازگشت و باز هم توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401071607663
  • خبرنگار :