اشکالات شبکه برق و ادارات پرمصرف را اعلام کنید

شرکت توانیر در اطلاعیه ای از هموطنان درخواست کرد که اشکالات شبکه برق و ادارات پرمصرف را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت توانیر خطاب به شهروندان اعلام کرد که صنعت برق در راستای ارتقای نظارت‌های اجتماعی و بهبود خدمت رسانی، از همه مردم عزیز درخواست دارد:

در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه برق مانند، اشکالات در روشنایی معابر، سیم پارگی، آسیب دیدگی پایه های برق، خاموشی های ناشی از جریانات جوی یا حوادث طبیعی و تصادفات، استفاده غیرمجاز از برق ، رمزارزهای غیرمجاز، همچنین در صورت حضور و یا مشاهده اداره و دستگاه اداری و اجرائی که نکات مدیریت مصرف برق ( مانند قرار دادن دمای سرمایش کولر روی عددی پایین تر از ۲۵ درجه، نورپردازی‌های زائد در نمای ساختمان و محیط، روشنایی مازاد نیاز در روز یا شب و...) مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن *برق من* اطلاع دهند.

صنعت برق در نظر دارد در سراسر کشور،  به پاس قدردانی مسئولیت اجتماعی هموطنان عزیز همکار در این طرح  هدایایی را به قید قرعه اهدا کند.

انتهای پیام
 

  • چهارشنبه/ ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1401040805496
  • خبرنگار :