جنگی: به تجربه مس سونگون باختیم

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد گفت: بازیکنانم تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتند، اما تجربه مس سونگون باعث شد مقابل این تیم شکست بخوریم.

محسن جنگی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش مقابل مس سونگون در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب مس داشتیم. در بازی رفت با نتیجه سنگین شکست خوردیم و سعی کردیم در این بازی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. فوتسال خیلی خوبی ارائه کردیم و بازیکنانم از جان و دل برای بردن مایه گذاشتند.

وی افزود: متحد و پرانگیزه بودیم تا مس را شکست دهیم، اما تجربه این تیم به کمکش آمد و نتوانستیم برنده باشیم. داوری مشکلی نداشت، باید نتیجه را در زمین به نفع خود تمام می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در خصوص بازیکنان جذب و خارج شده از تیم توضیح داد: در نیم فصل حامد سنایی از جمع ما جدا شد و مهدی هاشمی از تیم ملی افغانستان و حسین عظیمی به تیم اضافه شدند. امیدوارم بتوانیم بهتر و بهتر شویم تا در نهایت با یک رتبه خوب به کار خود در لیگ برتر فوتسال پایان دهیم.

تفاوت سلیقه داوران در تشخیص خطا بازیکنان را دچار دوگانگی می‌کند

حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص پیروزی تیمش مقابل چیپس کامل در مشهد، اظهار کرد: بازی سختی مقابل چیپس کامل داشتیم. هفته پیش بعد از به ثمر رساندن دو گل، عقب افتادیم و همین موضوع باعث شد فشار روانی زیادی به بازیکنان وارد و کمی از تازگی و طراوت بازی کاسته شود.

وی ادامه داد: در پنج، ۶ موقعیت اولی که ایجاد کردیم نتوانستیم گل بزنیم  و این فشار هر لحظه بیشتر می‌شد. تغییر تاکتیک در نیمه دوم منجر به گل اول ما شد و در لحظات پایانی بازی هم، پنج نفره کردن باعث شد که فشار بیشتری روی دروازه چیپس کامل وارد کنیم و گل پیروزی را بزنیم.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: داوری هیچ مشکلی نداشت. این را برای این نمی‌گویم که تیمم برنده شد، اگر نتیجه مساوی هم می‌شد از عملکرد تیم داوری راضی بودم.

بی‌غم تصریح کرد: فوتسال یک بازی نزدیک و درگیرانه است و تفاوت سلیقه داوران منجر به دوگانگی و سردرگمی بازیکنان می شود. بعضی داوران با کوچکترین دست گذاشتن و شارژ کردن خطا می‌گیرند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400101712276
  • خبرنگار :