معاون حقوقی وزیر اقتصاد خبر داد:

رشد ۷۹ درصدی اعتبارات هزینه‌ای خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱

معاون حقوقی وزیر اقتصاد از رشد ۷۹ درصدی اعتبارات هزینه‌ای خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی قوامی ۹ دی ماه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر که با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم و مقام معظم رهبری دو عنصر کلیدی برای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ رشد ۷۹ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان را شاهد هستیم که این اعتبارات در بخش تملک دارایی رشد ۳۰۰ درصدی را خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه اعتبارات تملک دارایی ۳۲ هزار میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این اعتبار در بودجه ۱۴۰۱ به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

قوامی با تاکید بر اینکه ۳۲ هزار میلیارد تومان نیز بابت استفاده از اعتبارات متوازن به استان اختصاص پیدا می‌کند، تأکید کرد: اختصاص ۲۰ درصد اعتبارات از قانون استفاده متوازن به صندوق پیشرفت و عدالت نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است.

معاون حقوقی وزیر اقتصاد تصریح کرد: ۶۰۶ هزار میلیارد تومان از محل نفت برای مناطق محروم و ۴۴ هزار میلیارد تومان برای مناطق نفت خیز اختصاص پیدا کرده است.

قوامی در پایان تصریح کرد: ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید به سمت تولید حرکت کنیم و برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسیار ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400100906723
  • خبرنگار :