دوره دانش‌افزایی باعث ارتقای مشاوره دانش مشاوران و دست یابی به علوم جدید در مشاوره می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برگزاری دوره دانش‌افزایی باعث ارتقای مشاوره دانش مشاوران و دست یابی به علوم جدید در مشاوره می‌شود.

به گزارش ایسنا، یوسف خدر ویسی یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان، یوسف خدر ویسی با اشاره به اینکه در رابطه با تهیه جهیزیه مجمع خیرین ازدواج در استان تشکیل شده است، گفت: این مجمع دست زوجینی که بضاعت مالی کمتری دارند را می‌گیرد، اگرچه در حال حال حاضر حدود هشت هزار و ۷۰۰ نفر پشت خط وام ازدواج داریم.

وی بیان کرد: مشاوره‌های حوزه جوانان به صورت رایگان کار می‌کنند و باید به روز شوند تا مشاوره‌های خوبی برای جامعه هدف داشته باشند بنابراین سعی می‌کنیم هر ساله دوره‌های مختلفی در این رابطه برای زوجین و خانواده‌های آنها برگزار کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در برخی موارد خانواده‌ها مشکلاتی برای زوجین به وجود آورده و منجر به طلاق آنها می‌شوند بنابراین برگزاری کارگاه جهت ارتقای دانش مشاورن جهت جلوگیری از این مهم برای آنها نیز ضروری است.

به گزارش ایسنا، پنجمین دوره ملی مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072517581
  • خبرنگار :