به صورت مجازی

دومین همایش ملی "انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها" برگزار می‌شود

دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش ها به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

دبیر علمی دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها در دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: آیین افتتاحییه این همایش ۲۷ تیرماه راس ساعت ۸:۳۰ با سخنرانی ویژه استاد حسن رحیم پور ازغدی برگزار خواهد شد.

حسین احمدی سفیدان با اشاره به تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش، افزود: حدود ۲۲۴ چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال و از این تعداد در نهایت ۱۸۴ مقاله کامل دریافت شد و از این تعداد هم حدود ۱۴۴ مقاله پذیرفته شده است که دو سوم آنان در قالب پوستر و یک سوم نیز در قالب سخنرانی ارایه خواهد شد.

وی گفتمان انقلاب اسلامی و مسئله کارآمدی و گفتمان انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها را از جمله محورهای اصلی این همایش؛ کارآمدی، فرصت ها و چالش ها عنوان کرد و ادامه داد: تا به امروز هفت پیش نشست در پنج پنل تخصصی با مشارکت و همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، انجمن علمی جامعه شناسی ایران، انجمن مطالعات سیاسی، انجمن انقلاب اسلامی و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، براساس این گزارش، علاقمندان برای شرکت در دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها می توانند به لینک زیر https://vc2.tabrizu.ac.ir/ftis مراجعه نمایند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400042618277
  • خبرنگار :