رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان:

نامزدهای انتخاباتی شور و شوق انتخابات را در خراسان شمالی بیشتر کنند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی گفت: نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی خراسان شمالی شور و شوق انتخابات را در استان بیشتر کنند.

دکتر جدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه خراسان شمالی در بحث تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اوضاع خوبی داشته است، افزود: ۹۲ درصد از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این استان تایید صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: افرادی که در این عرصه تایید صلاحیت نشده اند، اغلب کسانی بوده اند که کسری در ارائه مدارک لازم داشته اند.

جدی اظهارکرد: کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر باید از تمامی فضاهای موجود برای معرفی خود استفاده و زمینه انتخابات کاندیدای اصلح را برای مردم فراهم کند.

وی توضیح داد: استفاده از فضای مجازی، برگزاری جلسات البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دیدار چهره به چهره از راه هایی است که نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی می توانند از آن استفاده کنند.

جدی تاکیدکرد: از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر تقاضا داریم تا با جذابیتی که در تبلیغات خود به کار می گیرند شور و شوق انتخاباتی را در میان مردم فراهم کنند البته در دوره های گذشته کاندیداهای انتخاباتی چند ماه قبل از شروع تبلیغات جلسات خانگی برگزار می کرد و هنگام تبلیغات نیز بیشتر با مردم در ارتباط بودند که کرونا محدودیت های زیادی را در این زمینه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: وظیفه کاندیداها است که مردم را با شور و شوقی که در میان آن ها ایجاد کرده پای صندوق های رای بیاورند و مردم نیز باید به کاندیدای اصلح رای بدهند چراکه انتخاب غلط به ضرر مردم است و انتخاب درست نیز منافع ملی را تامین می کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400032215798
  • خبرنگار : 50046