رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کل کار خراسان جنوبی مطرح کرد:

واکاوی ادبیات فروش حرفه‌ای و برندسازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی باعث حل مشکلات حوزه مشاغل خانگی استان در بحث برندسازی شد و علاوه بر بازارهای فیزیکی، تولیدکنندگان با ادبیات فروش حرفه‌ای در فضای مجازی نیز آشنا شدند و این موضوع رونق کسب و کار آن‌ها را بیش از پیش رقم زد.

سیده فاطمه حسینی، امروز پنج شنبه دوم اردیبهشت در نشست خبری آنلاین به مناسبت روز کارآفرینی گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هدف‌گذاری کمک به توسعه بازار تولیدکنندگان محصولات خانگی بوده که این مهم با تلاش های جهاددانشگاهی به عنوان مجری و کمک دستگاه های تخصصی محقق شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متقاضیان در این طرح با مفاهیم کسب و کار و اینکه کالای خود را به گونه‌ای تولید کنند که از حیث بسته بندی و چه از نظر برندسازی مشتری پسند باشند، آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند و تجربه نشان داده که انجام این فعالیت‌ها زمانی که به صورت شبکه‌ای انجام می‌شود درصد موفقیت آن بالاتر است.

رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای این طرح باعث حل مشکلات حوزه مشاغل خانگی ما در بحث برندسازی شد و علاوه بر بازارهای فیزیکی، تولیدکنندگان با ادبیات فروش حرفه‌ای در فضای مجازی نیز آشنا شدند و این موضوع رونق کسب و کار آن‌ها را بیش از پیش رقم زد.

حسینی ادامه داد: نقطه قوت این طرح اتصال به بازار متقاضیان در یک فرآیند کاملا مدون و با نظارت جهاددانشگاهی است.

وی یادآور شد: تمام این فرآیندها برای افراد ثبت‌نام شده در طرح به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400020201066
  • خبرنگار : 50026