معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

مماشات بر سر سلامت و حفظ جان مردم پذیرفتنی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: مماشات بر سر سلامت و حفظ جان مردم پذیرفتنی نیست.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه دیروز (۱۱ فروردین‌ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان ابهر، با انتقاد شدید از عادی‌انگاری پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از شهروندان، تصریح کرد: این امر در حالی رخ می‌دهد که کرونای انگلیسی نیز در استان، جولان می‌دهد و به هیچ گروه سنی نیز رحم نمی‌کند.

وی همچنین به مقوله نظارتی دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه نظارت‌ها باید میدانی عمل شود، زیرا صرف اینکه پشت میز نشسته و به صورت کتبی و لفظی هشدار دهیم، نمی‌توانیم به نتیجه برسیم.

مرادی‌نافچی ضمن ابراز ناخشنودی از روند مدیریت کرونایی حاکم بر شهرستان ابهر از نظر کنترل این بیماری، افزود: مماشات بر سر سلامت و حفظ جان مردم پذیرفتنی نیست و با هر کس که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا می‌گذارد باید برخورد جدی شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در خصوص نظارت بر کارخانجات، کارگران فصلی، پاساژها و همه اماکن عمومی با نظارت مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط، اظهار کرد: در جریمه خودروها و ارسال پیامک برای ناقضان منع ساعات تردد نیز پلیس راهور باید با جدیت پای کار باشد.

در ادامه این جلسه، شهردار ابهر نیز ضمن بااهمیت دانستن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گله‌مندی خود را از برخورد برخی از شهروندان با عوامل شهرداری ابهر در بستن درب آرامستان‌ها اظهار کرد و گفت: وقتی درب آرامستان‌ها را می‌بندیم، برخی همشهریان با عوامل شهرداری در آرامستان درگیر شده و تهدید هم می‌کنند.

محمدرضا ذوالقدری‌ها با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان ابهر جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی است، متذکر شد: برای حفظ جان هم‌وطنان خود چاره‌ای جز این اقدامات وجود ندارد، به همین خاطر خواستار همکاری مردم فهیم ابهر در اجرای این مصوبه هستیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400011204447
  • خبرنگار : 50163