• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1402021206678
  • خبرنگار : 71667

اختلال برخی پیام رسان‌های داخلی رفع شد

اختلال برخی پیام رسان‌های داخلی رفع شد

بررسی‌ها حاکی از آن است که اختلال رخ داده دربرخی از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی رفع شده است و پیش بینی می‌شود اختلال سایر پیام‌رسان‌ها هم به زودی برطرف شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام‌رسان‌های داخلی از جمله، ایتا، بله، سروش پلاس و برخی شبکه‌های اجتماعی مانند ویراستی از ساعات بعد از ظهر روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از دسترس خارج و کاربران آنها دچار مشکل شدند. علت این امر از سوی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام شد.  

با گذشت چندین ساعت از ایجاد این اختلال، بررسی‌ها حاکی از آن است که اختلال رخ داده در برخی از  پیام‌رسان‌ها رفع شده است.

در همین رابطه محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی گفت: سکوهای بله، آیگپ، گپ و سروش‌پلاس، همچنین شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا در حال خدمت‌رسانی هستند و پیام‌رسان ایتا هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع مشکل خواهد شد. وزیر ارتباطات نیز از ساعات پیش شخصاً در محل دیتاسنتر حضور دارند و از نزدیک بر عملیات فنی تیم‌های مستقر نظارت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha