به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت داروسازی پارس حیان، این شرکت که همواره در اجرای برنامههای نوآورانه مسئولیت اجتماعی پیشرو بوده است، با تغییر لوگوی خود به کمپین جهانی رعایت فاصلهگذاری اجتماعی پیوست تا از این طریق در افزایش آگاهی و تغییر سبک زندگی مردم جهت کنترل این ویروس مشارکت داشته باشد. ضمناً شرکت پارس حیان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، حتی در روزهای تعطیل نوروز به تولید ژلها و محلولهای ضدعفونیکننده جهت حمایت از برنامه پیشگیری و مهار ویروس کرونا پرداخت.
با توجه به اهمیت دسترسی آحاد جامعه به اقلام و محصولات بهداشتی، این شرکت با برنامهریزی جهت مراقبت و پیگیری سلامت پرسنل خود در محل کار علاوه بر نگهداشت شاغلین، با جذب نیرو و تشویق و ترغیب آنها به حضور در فیلدهای کاری و رعایت پروتکلهای بهداشتی، خصوصاً رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، به امر خدمترسانی به مشتریان و مصرفکنندگان پرداخته است.
داروسازی پارس حیان تولیدکننده محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی با برندهایی نظیر آردن، فولیکا، سان سیف، درماسیف، هیدرودرم، اکسپرتیج و اتوپیا علاوه بر کسب نشان زرین تولید محصولات سالم و ایمن در دو سال متوالی و صادرکننده نمونه ملی، در اجرای برنامههای مرتبط با مسئولیت اجتماعی نیز پیشرو است و کمپینهای نوینی را در حوزههای پیشگیری از سرطان پوست، صرفهجویی در مصرف آب، حمایت از مادران باردار و حمایت از بیماران مبتلا به اگزما برنامهریزی و اجرا میکند.
این شرکت همچنین درزمینهٔ مشارکتهای بینالمللی با شرکتهای برتر خارجی جهت خدمات برونسپاری تولید، پروژههای موفقی را اجرا نموده است.
انتهای رپرتاژ آگهی