• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98082918754
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

باب نقد و اعتراض در جمهوری اسلامی بسته نیست

باب نقد و اعتراض در جمهوری اسلامی بسته نیست

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بیانات مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از طرح سران سه قوه در خصوص اصلاح قیمت بنزین را امر حاکمیتی دانست و گفت: فصل الخطاب بودن رهبری در مسایل کشور، یک سرمایه بزرگ اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان رسانه ای استان سمنان با تاکید بر بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: این سرمایه بزرگ اجتماعی را باید حفظ کنیم و اظهار نظر پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این طرح باید منطبق با این فرمایشات و در راستای سیاست های نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باب نقد و اعتراض بسته نیست تصریح کرد: ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی، نقد محسوب نمی شود بلکه بر اساس فرمایشات رهبری از جانب اشرار است.

وی با تاکید بر اینکه هیچگاه باب نقد در نظام اسلامی بسته نبوده بلکه بر بستر قانون آزاد نیزاست خاطرنشان کرد: برخی از اشرار و جریانات اقداماتی با هدف براندازی و ریشه زدن داشته اند وسپردن عوامل آن به قانون امری بایسته است.

وی به خسارت ۲۰ هزار میلیارد تومانی ناشی از اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این خسارت که به سرمایه ملی وارد شده است در شرایط خطیر اقتصادی فعلی کشور با هیچ منطقی سازگار نیست و محکوم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از رسانه ها خواست تا با ارائه نقدهای سازنده و تبیین بیانات مقام معظم رهبری به رسالت خود در این شرایط حساس اخیر عمل کنند.

وی در بخش دیگری از تمدید مهلت برگزاری طرح پائیزه کتاب به مدت پنج روز خبر داد و گفت: طرح پائیزه کتاب طبق برنامه از بیست و سوم تا سی ام آبان اجرا شد و به دلیل استقبال مردم این زمان به مدت پنج روز و تا پنجم آذر تمدید شده است.

حجت الاسلام فضیلت با بیان اینکه مردم برای تهیه کتاب با تخفیف ۲۰ درصد می توانند به کتابفروشی های تحت پوشش طرح پائیزه کتاب مراجعه نمایند اظهار داشت: در استان سمنان ۹ کتابفروشی در سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان مجری این طرح هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: کتابفروشی های پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب سمنان و کتاب اشراق در شهر سمنان به همراه کتابفروشی کتابکده و سرزمین کتاب در شاهرود و نیز شهر کتاب دامغان امسال در طرح پائیزه کتاب مشارکت دارند.

به گزارش ایسنا-طرح پائیزه کتاب امسال با شعار "حال خوش خواندن" اجرایی شده است و هر نفر با ارائه کد ملی می تواند تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کتاب از کتابفروشی های تحت پوشش این طرح خریداری کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha