• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 96111609089
  • خبرنگار : 71424

آزمون ورودی پایه هفتم تیزهوشان حذف شد + جزییات

آزمون ورودی پایه هفتم تیزهوشان حذف شد + جزییات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری آزمون‌های تستی در دوره ابتدایی، استفاده از کتب کمک آموزشی و ورود موسساتی که به این بهانه وارد مدارس ابتدایی می‌شدند همگی ممنوع شد گفت: همچنین دیگر آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار نمی‌شود.

رضوان حکیم زاده در گفت‌وگو با ایسنا، جزئیات ممنوعیت برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در پایه هفتم را تبیین و اظهار کرد: با توجه به مفاد سند تحول بنیادین و اهدافی که برای دوره ابتدایی مبنی بر محور بودن جریان تربیت در کلیه فعالیت‌های آموزش و پرورش مشخص شده، در شورای عالی آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد در دوره ابتدایی مجالی را فراهم کنیم که این جریان مهم تحت الشعاع هیچ امر دیگری قرار نگیرد.

وی افزود: از این جهت قرار شد کلیه عواملی که باعث می‌شوند تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی تغییر جهت دهد و به یکسری آزمون‌های تستی تقلیل یابد و محورهای اساسی یاد شده از جمله مهارت آموزی، شاداب بودن و نشاط داشتن دانش آموزان به دست فراموشی سپرده شود  را مورد توجه جدی قرار داده و بر آنها تمرکز کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بر این اساس برگزاری آزمون‌های تستی در دوره ابتدایی و استفاده از کتب کمک آموزشی و ورود موسساتی که به این بهانه وارد مدارس ابتدایی می‌شدند همگی ممنوع می‌شود گفت:  همچنین دیگر  آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برگزار نمی‌شود.

حکیم زاده ادامه داد: آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه هفتم اثرات مخربی روی دوره ابتدایی داشت و یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها این بود زیرا با توجه به رقابت ناسالمی که شکل گرفته بود،‌ پروسه بسیار استرس زایی بود و هزینه‌های بسیاری نیز در برداشت.  در این میان خانواده‌هایی که متمکن بودند می‌توانستند وارد کلاس‌های خاص شوند که زمینه سودجویی برخی موسسات را فراهم کرده بود. از سوی دیگر خانواده هایی که شرایط مالی  نداشتند برچسب عدم توانمندی و باهوش نبودن به فرزندشان می‌خورد که به لحاظ تربیتی آسیب رسان بود.

وی با تاکید بر اینکه بازگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت ۷.۵ میلیون دانش آموز ابتدایی از مزایای خوب این مصوبه است و اگر بگوییم فرزندان ما از این غول استرس زای آزمون ورودی رها شدند، سخنی به گزاف نگفته‌ایم ادامه داد: امروز می‌توانیم خوشحال باشیم یکی از مهمترین و ارزشمندترین تصمیمات گرفته شده که می‌تواند مقدمات اجرایی شدن سند تحول را به شکل صددرصدی در دوره ابتدایی فراهم کند و جا دارد به معلمان ابتدایی، دانش آموزان و خانواده‌ها برای ایجاد چنین فرصت ارزشمندی تبریک بگوییم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه ورود به مدارس سمپاد پس از اتخاذ این تصمیم گفت: با توجه به اینکه دیگر آزمونی برگزار نمی‌کنیم، دیگر ورودی به پایه هفتم در این مدارس نخواهیم داشت و دانش آموزان در آزمون دوره دوم شرکت می‌کنند لذا تمرکز برای شناسایی و جذب و دادن فرصت به این دانش آموزان منوط به زمانی می‌شود که سنشان بیشتر شده باشد.

حکیم زاده، ارزشیابی توصیفی را مغایر با برگزاری آزمون در پایه هفتم دانست و گفت: امیدواریم روی ابزارهای خوب در دوره دوم برای شناسایی استعدادها هم کار شود و بچه ها صرفا بر اساس یکسری مهارت های ریاضی برچسب تیزهوش بودن و یا نبودن نخورند. با حذف آزمون ورودی تربیت جانی دوباره در دوره ابتدایی می‌گیرد و فشاری که به خانواده ها وارد می‌شد، از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: اکنون آنها که در دوره اول پذیرش شدند درسشان را ادامه می‌دهند و وارد دوره دوم می‌شوند، اما برای سال تحصیلی آینده پذیرش جدید در دوره اول متوسطه نخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۱:۵۳

اینکه شورای عالی آموزش و پرورش از چه ترکیبی تشکیل شده و آیا بحثهای صورت گرفته کفایت لازم جهت تصمیم گیری برای نخبگان آینده جامعه را داشته است در جای خود باید بحث شود. ولی اینکه تصمیم خود را دفعتا و بدون در نظر گرفتن حاشیه های روانی برای دانش آموزان امسال اجرا میکنند جای اعتراض دارد. خواهشمند است تاریخ اجرای این مصوبه را از سال بعد در نظر بگیرند. خیلی از خانواده ها امسال را بخاطر امتحان سال بعد فرزندشان برنامه ریزی کرده اند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۰:۴۱

اتفاقا همین امسال باید برداشته شود.این نظر همه ی مردم ایران است.نظر سود جویان این است که این طرح اجرا نشود.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۶ ۲۰:۳۸

سلام من با نظر شما موافقم استرس می کشیم بسه دیگه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۱:۵۶

١-حذف آزمون براي امسال است يعني ارديبهشت ٩٧آزموني براي ورودي هفتم برگزارنميشود؟ ٢-مدارس برتري مثل البرزماندگار ، بيانيه ثبت نام داده اند. تكليف چيست ؟ ٣-باحذف آزمون تكليف مدرسه تيزهوشان ونمونه دولتي درسال آتي چه خواهدشد؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۲:۲۳

پاسخ ۱-بله از همین امسال است یعنی اردیبهشت ۹۷. پاسخ ۲-خیر بیانیه آنها برای طرح شهاب است. پاسخ۳-با طرح استعدادیابی شهاب وارد مدارس تیزهوشان و نمونه می شوند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۲:۰۰

تکلیف کسانی که در آزمون فرروردین شرکت کرده‌اند چه می‌شود ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۳:۰۵

سلام به مسئولین بگین، حذف آزمون تیز هوشان هفتم در این موقع سال فایده ای نداره، چون کسانی که قصد شرکت در این مدارس ر و آزمون ها رو داشتن، تا الان هزینه ها رو پرداخت کردن و ای کاش برای دو سال بعد برگزار نشه. چون خیلی ها مثل پسر بنده ، به دلیل علاقه به این مدارس رفته و در آزمون ها شرکت کرده و الان بخوام بهش بگم که حذف شده، زحمات این 5 ماه به هدر رفته مسلما تو روحیه اش تأثیر داره

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۳:۱۷

با سلام:اگر وزیر آموزش و پرورش برای رضای خدا و مردم همین یک کار را انجام دهد در کارنامه ایشان یک نمره توصیفی "بسیار خوب" ثبت و ضبط خواهد شد.خداوند به ایشان و اعضای محترم شورای عالی عمر دراز و اجر وافر عنایت فرماید.واقعا وقتی دانش آموزی شش سال با نمره توصیفی ارتقائ پیدا کرده است و درگیر کردن آنها به آزمون تستی یک شک و عذاب الیم است .سوئ استفاده غول های تست و آزمون و تحمیل هزینه های گزاف به خانواده ها که جای خود دارد.سپاس سپاس سپاس

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۵:۰۱

دقيقاً 👍🏻

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۳:۴۰

اینم از اون تصمیمات یهوویی مدیران همواره مدیر مملکت هست کلا اعتقادی به کار کارشناسی و الگوهای موفق دنیا ندارند تکلیف خانواده های بچه هایی که چند وقته خودشون رو آماده کردند و هزینه کردند چیه که یهویی آزمون سال بعد برگزار نمیشه؟؟؟ نمیشد بجای حذف کامل آزمون، روش های دیگه شناسایی تیزهوشان رو اول ارائه می دادند و موازی جایگزین می کردند؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۳:۴۸

با سلام دولتمردان بايد بدانند هيچگاه نبايد اشتباهي را با اشتباه ديگري رفع كنند انها تصور كرده اند نوجوانان و جوانان كالا و يا كامپيوتر و امثالهم هستند كه در هر مقطع و در هر شرايط هر تصميمي كه بخواهند بگيرند حضرات بايد بدانند كه اين تصميمات خلق الساعه چه صدمات اجتماعي به مملكت وارد ميكند اولين صدمه عدم اعتماد و اطمينان به تصميمات دولتمردان است زيرا تصور ميرود كه اين تصميم اخير نيز پايدار نيست و در كوتاه زماني به تصميم ديگري تبديل ميشود و زيان بعدي سلب اعتماد به نفس جوانان و همچنين گم شدن هدف انها ميباشد . راهكار پيشنهادي اينجانب بعنوان پدر يك محصل سال ششم كه چندين مقام كشوري و بين المللي را كسب كرده است این است که هر تصميم اجتماعي قطعا تبعات مثبت و منفي دارد ليكن هنر و وظيفه دولتمردان ان است كه تبعات مثبت را به حد اكثر و منفي را به حداقل برسانند و براي اين مهم راهكار ساده اي وجود دارد و ان هم زمان است. اين تصميم اخير اگر هم درست باشد كه اعلام نظر در اصل تصميم نميكنم زيرا بايد جمع نگاه شود و نه بخش ولي در شيوه اجرا انتقاد جدي دارم و حد اقل حق محصلين دو تا چهار سال قبل كه براي اين هدف برنامه ريزي كرده اند اين است كه به انها فرصت داده شود و اين قانون حد اقل از دوسال ديگر و حد اكثر چهار سال اينده اجرا شود نه انكه ناگهان تصميم گرفته و از همان سال تحصيلي اجرا شود البته با توجه به تصميمات خلق الساعه در دوره هاي مختلف كه اسباب گيجي و سردرگمي محصلين و والدين را در چهار دهه اخير فراهم اورده ميتوان تصور نمود كه امر اجتماعي و تحصيلي را امري نظامي و يا اداري فرض داشته اند كه با يك تصميم و يك دستور و يا بخشنامه حل ميشود و براي تصميمات غلط خود نيز به يكديگر تبريك ميگويند !!!! در خانه اگر كس است يك حرف بس است

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۳:۵۸

این تصمیم باید برای دو سال بعد اجرا بشه. تکلیف پسر من که هشت ماه زحمت کشیده و هزینه کرده چیست؟ آزمون امسال برگزار بشه و بعدا اطلاع رسانی بشه و حذف بشه.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۴:۰۱

لطفا توضیح دهید این حذف از امسال انجام میشود یا برای سالهای بعد اجرایی میشود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۴:۰۷

با سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم کشور و مخصوصا آموزش و پرورش که همه تصمیمات را یک شب می گیرند اگر چنین قانونی قرار بود گرفته شود چرا دوماه مانده به این آزمونها ، چرا اول سال تحصیلی چنین تصمیمی گرفته نشد که تمام اولیا این همه هزینه و وقت خود را صرف نموده اند متاسفانه معلوم نیست امورات ما دست چه کسانی است که یک شب تصمیم می گیرند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۴:۱۸

به عنوان یه مادر از تصمیم هوشمندانه تون ممنونم هیچ وقت فلسفه این حجم عظیم استرسی که یه دبستانی باید تحمل کنه رو نفهمیدم سیستم اموزشی ما اصلا براساس لذت بردن از یاد گرفتن چیزای تازه طراحی نشده بلکه فقط مبنای موفقیت توی اون جلو زدن از بقیه هستش اینروزا بچه ها خیلی زود با قوانین دنیای بزرگترا که برمبنای رقابت هستش اشنا میشن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۷:۲۹

اگرسال۹۸ اجرا میشد ماکه خوندیم دیگه فایده نداشت

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۴:۲۳

ايكاش اين قانون را در سال ٩٨اجرايي كنند دو سال است كه فرزندم خود را براي شركت در اين ازمونها اماده ميكند حالا كه دوهفته به ثبت نام شركت در ازمون مانده ،يك دفعه اعلام. ميكنند ازموني بر گزار نميشود جواب فرزندان وخانواده هاي سخت كوش امسال را چه كسي مي دهد كاش اول سال اعلام ميكردنند تا ما اينقدر زحمت نكشيم وهزيمته نكنيم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۵:۰۹

تکلیف دانش آموزانی که امسال خود را برای آزمون آماده کرده بودند و در طرح شهاب هم نبودند چه می شود؟ آیا باید این دسته از دانش آموزان هم قربانی تغییرات گاه و بیگاه و بی برنامه نظام آموزشی کشور شوند؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۶:۱۳

خدا عمرتان بده فاطمه الزهرا کمک حالتون باشه با این آزمون درگیر بودیم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۶:۱۷

این طرح ممکنه در حال حاضر خوشحال کننده باشه ولی در دراز مدت باعث بی انگیزه وبی سوادی نسل آینده خواهد بود چون من خودم دبیرم تجربه نشون داده تا زمانی که دانش آموز اجباری در کار نباشه درس نمیخونن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۲:۵۶

آقا مهدی کسی که به اجبار درس بخونه بهتره که نخونه چون همینا بزرگ میشن به اجبار هم وارد مشاغلی میشن که بهش علاقه ای ندارن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۶:۲۷

سلام. مرسی بابت اطلاع رسانی. میخواستم بپرسم که این طرح از چه سالی اجرا میشه و شامل سال تحصیلی 96_97میشود؟ خیلی مهمه لطفا جواب بدید ممنون

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۶:۳۶

با سلام این کار زمانی مفید هستش که مدارس غیر انتفاعی در دوران متوسطه اول وجود نداشته باشه ، در حال حاضر این امر جز در راستی منافع مدارس غیر انتفاعی که با کمبود دانش آموز روبرو شده اند نمی باشد و باید دید که آیا تصمیم گیرندگان این امر خود در این مدارس ( غیر انتفاعی ) سهام دارند و ذینفع می باشند یا خیر ؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۶:۴۳

مبارک است ان شاءالله. اگر به سرانجام برسد کار بسیار بزرگی است.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۳:۵۷

سلام بهترین کار رو انجام دادید جلوی یه سری دبیران سود جو رو گرفتین

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۷:۱۴

خوب شد که حذف کردند اما به نظر شما که صاحب نظرید آیا الان وقت حذف این آزمون بود یا تابستان 96 چرا مردم باید کلی هزینه کتاب و کلاسهای قلم چی و ... رو پرداخت کنند بعد شما بیایید بگید آزمون حذف!!!نمیشد تابستون حذف میکردید که برنامه زندگی خیلیها رو به هم نریزید واقعا هیچی سر جاش نیست خدایا فریاد ازاین بی برنامگی و تصمیم های لحظه ای و بی تفکر

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۷:۳۰

پس تکلیف کسی که کلی درس خونده و‌خودش برای ازمون اماده میکرده چی میشه ، و‌چرا زودتر تصمیم گرفته نشده تا این همه هزینه نکنیم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۸:۰۰

با سلام برای دانش آموزانی که هم اکنون در پایه ششم ابتدای هستند و حدوداََ دو سال برای امتحان مذکور زحمت کشیده اند و با توجه به اینکه تا برگزاری امتحان سه ماه بیشتر زمان نمانده است با اخذ همچین تصمیمی، این طیف متضرر خواهند شد. این تصمیم باید برای دانش آموزانی که هم اکنون در سال چهارم ابتدایی مشغول تحصیل هستند اجرایی شود که در راستای طرح ملی شهاب (شناسایی و هدایت استعداد های برتر ) نیز خواهد بود. با تشکر

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۸:۱۵

ایشان می توانستند قبل از شروع سال تحصیلی 96-97 این تصمیم را بگیرند نه اینکه سال تحصیلی تقریبا به آخرش برسه بعد یادشون بیفته. خانواده ها سرمایه گزاری کردن و خانم حکیم زاده و دوستانشان الان این کار را انجام دادن و به خانواده ها هم تبریک میگن!!! واقعا که

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۸:۵۰

با سلام واحترام به نظر می رسد الان موقع این تصمیم نبود. و حال کارشناسی و درست بودن این تصمیم جای سوال دارد چرا که انگیزه های لازم برای درس خواندن بچه ها و تلاش خانواده را از بین می برد. بعد حالا که خانواده ها کلی زحمت و هزینه را متقبل شده اند و درست در پایان دوره چرا این تصمیم گرفته شده است. لطفا بفرمائید این تصمیم برای ورودی های سال 98 اجرایی خواهد شد و خانواده ها از الان تکلیف خود را بدانند. متشکرم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۸:۵۵

ضمن ادای احترام وتقدیروتشکرویژه ازشماوهمچنین وزیرفهیم وکاردان جناب بطحایی بزرگوار،وتمامی همکاران زحمتکش تان.بنده بعنوان فرهنگی ومدرس تعلیم وتربیت نهایت سپاس وقدردانی روازاین طرح حذف آزمون بی اساس وبی ریشه ،ازشمابجاآورده وبرایتان نهایت وعلودرجات دنیوی واخروی ازدرگاه پرودرگارمسالت داشته وبرای راه سخت واماپرافتخارتان توفیق روزافزون خواهانم وخداقوتی ویژه معروض می دارم.اجرکم عندالله...

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۸:۵۹

به نظر من که خیلی عالی شد من که سه سال راهنمایی تیزهوشان بودم فشار بیخودی زیادی رو تحمل کردم:(

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۹:۵۵

عزیزم شما که رد کردین متوسطه اول رو معلومه اینو میگی ولی من بدشانس تازه قبول شدم و پایه هفتمم . تکلیف من چیه؟ به نظرم این که میگن اونایی که اومدن تیزهوشان با پول قبول شدن اصلا درست نیس . خیلی از بچه ها هم از مدارس دولتی و عادی قبول شدن .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۱۹:۳۶

...عمر ما رو با این مدارس مسخره و تبعیض بی رحمانه حروم کردید حالا میگید حذف شد؟؟؟ 3 سال راهنمایی و 4 سال دبیرستان رو تو مدرسه های کوفتی سمپاد و نمونه گذروندم...تنها چیزی که نصیبم شد، معده درد های عصبی و افسردگی بود... کی جواب گوی اون عذاب هاییه که ما کشیدیم؟؟؟ این تنها حرف من نیست...خیلیا درد منو داشتن و دارن....

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۰:۲۷

تکلیف دانش اموزی که یکسال تلاش کرده و خود را آماده کرده چه می شود؟این مصوبه باید برای سال 98 باشه نه اینکه یک هفته قبل از ثبت نام خانواده ها را دچار سردرگمی کنند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۰:۵۷

ببخشید.می خواستم ببینم حالا این کار خوبه یا نه؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۱:۲۰

باعث تاسفه! دیگه فقط این حرکت مونده بود که نظام آموزشی به کل خراب شه. من یه دانش آموز 13 ساله هستم تو مدرسه نمونه دولتی دوره اول؛ سال ششم که بودم آرزو می کردم قبول شم و شکر خدا شدم. اما الان شوک شدم فهمیدم امید هزاران دانش آموزش پرتلاش کلاس ششم ناامید شد. نمی دونم نظرم رو ثبت می کنی ایسنا یا نه اما به عنوان یه دانش آموز و ابراز هم دردی با ششمی ها، می گم که گند زدید، گند حرفی که شما راحت می گید حذف شد، به قیمت ناراحتی و حیف شدن دانش آموزانه... توروخدا به فکر ما باشید! (دانش آموز پایه هشتم مدرسه نمونه دولتی)

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۲:۱۳

سلام شماک همچین تصمیم داشتین برای سال بعد موکول می کردین یا واز اول سال اطلاع میدادین خیلی از بچهای ششم واقعا از اول سال جاری تلاش کردند و خانوادها هزینه کردند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۲:۱۷

اینکه خیلی خوبه ولی آیا ورود به مدارس انها هم ممنوع شده است ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۳:۰۳

درود بر کسانی که این تصمیم به جا را گرفتن و از تبدیل شدن بچه ها به ماشین یادگیری جلوگیری کردن همه جای دنیا بچه های ابتدایی تو مدرسه شادی می کنن و با بازی مهارت یاد می گیرن اما اینجا دانش آموز هنوز نیومده کلاس ششم والدینش اومدن میگن کلاس تست چی میذارید کتاب چی بخریم براشون تا قبول بشن اونم به زور.یکی از والدین نمیگه پس تکلیف روح و روان بچم چی میشه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۳:۰۴

سلام آیا شامل پایه ی هشتم می شود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۶ ۲۳:۱۶

اگرمیخواستین حذف کنید چراازاول سال تحصیلی اعلام نکردیدکه اولیا این همه هزینه نکنن،الان تکلیف چیه بااین همه هزینه ووقتی که گذاشتیم،حداقل امسال برگذاربشه برای سال بعدحذف بشه،

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۰۰:۲۷

مساله کتب غیر استاندارد به اصطلاح کمک آموزشی مثل خوره به جان آموزش وپرورش افتاده.در هر سه مقطع البته هیچ کس هم برخورد نمی کند. بنده به عنوان دبیر متوسطه از دیدن این به اصطلاح کتب احساس شرم می کنم. متاسفم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۰۰:۳۹

لطفا بفرمایید پسر من که در پایه ششم تحصیل می کند و در مرحله اول ازمون استعدادهای برتر( شهاب ) شرکت کرده و موفق به کسب کارنامه بسیار خوب شده و دعوت نامه مرحله دوم را گرفته تکلیفش چیست ؟ کاملا سر در گم است .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۰۷:۱۸

سلام. فقط میگم این ها یک مشت بی سواد هستند که شب میخوابند صبح بیدار میشوند یک تصمیم مسخره میگیرن. تکلیف دانش آموزهایی که این دو سه سال با جدیت درس خواندند برای قبولی در آزمون تیزهوشان چی میشه؟ ناامیدی و ناراحتی این ها را کی جواب میده؟ به جای اینکه یک فکر درست حسابی بکند هر سال خرابترش میکنند. هدف ایجاد نارضایتی بیشتر هست. دارید موفق میشوید.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۰۸:۰۲

با سلام اگر اینقدر به فکر بچه ها هستید چرا اول سال نگفته اید ودیگر اینکه ما نزدیک به 1500000تومان پول برای قلم چی ومدرسه داده ایم تازه شما می گویید باید حذف شود اول مهر یا تابستان کجا بوده اید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۰۸:۴۸

چرا این تصمیم زودتر گرفته نشد حالا بعد از این همه هزینه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۱:۱۵

بهتر است آزمونهای ورودی مدارس غیرانتفاعی حدف شود که هم استرس آزمون دارند و هم هزینه های گزاف دریافت میکنند. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دستکم برای دانش آموزان امکان تحصیل با امکانات بیشتر و محیطی بهتر با هزینه آموزشی بسیار کمتر را فراهم می آورند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۱:۱۷

چرا الان اعلام می کنند.پسر من 8 ماهه زحمت کشیده و کلاس رفته ضربه روحی می خوره .این را باید برای سال 98 اعلام کنند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۹:۳۹

ببخشید اما 8 ماه که چیزی نیست من دارم 4 ساله که زحمت میکشم و تموم عمرم برای این ازمون نکذشت که یهویی بگن تموم شد من 4 ساله تابستونا و دوران مدرسه هروز کارم درس و جمعه ها هی ازمون و ازمون و بوده همچین چیزی نمیشه که در ذمن معلوم نیست قطعیه یا نه ممکنه همین پسفردا بگن تکذیب شد ادم بلاتکلیف میمونه .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۱:۲۵

الان زمان تصمیم گیریه آخه. دو ماه مونده به آزمون. عقل ندارید شما.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۲:۵۸

درود برشرف وزیرمحترم آموزش وپرورش بخاطرحذف آزمون مدارس خاص، امروزبه عنوان یک آموزگار روزی سرشاراز شادی ونشاط ودور از استرس واضطراب را درکناربچه ها گذراندیم ومی شد نشاط وسر زندگی را درچهره ی معصومشان دید،اگرتدبیری هم برای سنگینی کوله هایشان می اندیشیدند بچه های شادتری می بودند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۰۳

بسمه تعال اینها به فکر خودشان هستند به فکر مردم نیستن اینها میخواهند مدارس غیر انتفاعی خودشان پربشه . بازبچه های با استعداد مستضعفین میتونستن اونجا برن شاید بچه های خودشان نمیتونن قبول بشن و پارتی بازی هم اونجا نمیتونن بکنن این تصمیم را گرفتن واقعا اگه میخواستن این تصمیم وبگیرن چرا از قبل نگفتن تصمیمات غیر کارشناسی و یک روزه جای تاسف داره. اگه مدیریت بلد نیستید چرا برای کشور و خانواده ها مشکل ایجاد می کنید؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۲۰

واقعاااا تصمیم به جایی بود.والدین هم علاوه بر بچه ها تحت استرس زیادی بودند.که الحمدالله نجات پیدا کردند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۲۴

اصلا معلومه دارید چی کار میکنید؟؟؟ امتحانو لغو کردی؟ هیچ فکر کردید ممکنه یه سریا با پارتی و پول بیان بالا؟ آخه این چه وضعشه؟ دارید تیزهوشانو نابود میکنید دارید انگیزه ی خیلیا رو میگیرید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۳۰

می خواستم بگویم که چند استان ازاین تصمیم خوب بهره میبرند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۵۶

با سلام درود برشما واقعا لطف بزرگی درحق بچه ها ووالدین کردید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۳:۵۷

با سلام آیا نباید این چنین قانون هایی که تصویب می شه با برنامه ریزی قبلی اعلام بشه نه یک شبه ( مثل اینکه بگن از دو سال آینده یا یک سال آینده ) چی به سر بچه هایی هم که خیلی تلاش کردن میاد چرا همه چی یهویی

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۴:۳۸

یعنی دمتون گرم که اینکارو کردید یه حرکتی بود انقلابی اگه یه خدمت به این مردم کرده باشید همینه ما که با دانش اموزامون جشن گرفتیم ینی انقد حال داد

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۴:۴۲

نه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۵:۱۷

سلام، درود بر سرکار خانم خیال دانش آموزان و خانواده ها را راحت کرد. چون دستاورد برخی مؤسسات ترویج آموزش فرهنگ غلط تقلب در بین این نوگلان بوده است.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۵:۳۵

لطفا شفاف درهمین سایت این طرح احمقانه را توضیح دهید راستی این دوستان دانشمند با این همه علمی که دارند چطور انالیز نکردند که بچه ها فقیر تنها با این ازمون می توانستند در یک مدرسه خوب درس بخوانند خوشا بحال ثروتمندان

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۷:۲۳

با سلام وادب.ممنون از وزیر که آزمون ها را حذف کرد.فرزندم خودم پایه ششم است داشت افسردگی میگرفت.کار من این بود که همیشه به دکتر گوارش مراجعه کنم.خدا لعنت کنه کسانی که این آزمون ها را باب کردن.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۹:۳۷

سلام الان تکلیف ما روشن کنین به درس خوندن ادامه بدیم یابیخیال بشیم بچه ها و خانواده ها سردرگم هستن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۲۱:۰۱

مجبور تون کردن که پسر شما شرکت کنه اگر توانای شو نداره پس چرا سریع برای خودتون طرح و قبول میکنید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۹:۲۰

خیلی خیلی خوب شد که تیز هوشانو برداشتین مچکرم مچکرم وباز هم ممنون

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۱۹:۴۹

مطمئنا این تصمیماتی که یک شبه گرفته می شه مغایر با هر نوع عدالت برای کسانی است که مدت ها روی امتحان ورودی به این مدارس سرمایه گذاری کردند. قطعا تمام زحمات این طفل های بی گناه به تباه می رود و آنها را دچار سرخوردگی و یاس و نامیدی می کند. خدا به این ها یک عقل سلیم عطا کنه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۰:۱۰

باید بچه هایی که تلاش بیشتری دارند از سایرین جا باشند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۸:۲۴

دقیقا همینطوره

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۰:۱۷

با سلام و احترام دیروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶)خبر حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی منتشر شد. خبری که به علت عدم معرفی ساز و کار مناسب موجب سردرگمی والدین و دانش آموزان گردید. اما سوالی که در ذهن ها شکل گرفت آن است که این تصمیم موجب شادی و نشاط دانش آموزان نخبه ای که هم اکنون در پایه ششم هستند ( که تعداد آنها در کل کشور بسیار زیاد می باشد) ، خواهد شد یا رونق مدارس غیرانتفاعی متوسطه اول؟ دانش آموزان پایه ششم اگر نگوییم ازسال قبل واز پایه پنجم ، حداقل اینکه از تابستان ۹۶ مطالعه خود را به امید موفقیت در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی آغاز کردند و اکنون بعد از گذشت دست کم، ۸ ماه تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، با خبر حذف مقطع هفتم در این مدارس مواجه شده اند. قطعا این خبر در هیچکدام از این عزیزان احساس شادی و نشاط ، ایجاد نخواهد کرد، بلکه بر عکس تنها احساس یأس و ناامیدی را در آنها بوجود خواهد آورد و قطعاََ یکی از دلایلی که منجر به ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه می شود همین تصمیمات یک شبه و بدون برنامه مسؤلین اجرایی می باشد. قطعا بازنده این تصمیم در وضعیت کنونی دانش آموزان پرتلاشی هستند که ماه ها تلاش کرده اند . از منظر دیگر خلأ ناشی از حذف مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول باعث روی آوردن والدین و دانش آموزان به سمت مدارس غیر انتفاعی خواهد شد. این مسئله از یک سو برای دانش آموزانی که قدرت پرداخت شهریه‌های آنچنانی این مدارس را ندارند آسیب زا خواهد بود و از سوی دیگر سود این مدارس را دو چندان خواهد کرد. بی شک با توجه به مطالب بالا برنده اصلی این خبر مدارس غیرانتفاعی متوسطه اول خواهند بود و بازنده اصلی دانش آموزان مستعد و تلاشگر. در خوشبینانه ترین حالت این است که این طرح در صورت لزوم باید از پایه چهارم ابتدایی انجام شود ( که مطابق طرح ملی شهاب نیز خواهد بود ) نه برای دانش آموزانی که هم اکنون در پایه ششم هستند. من الله توفیق.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۰:۲۸

خیلی خوشحالم که این ازمونهوپا برداشته شد.من خودم یه معلمم توی این دوران دیده ام که چقدر پارتی بازی میشد تو برخی از استانها سر رفتن به مدارس نموته دولتی.جناب وزیر دستتون درد نکنه کارتون بسیار بجا بود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۰:۳۱

سلام میشه تیزهوشان بشه رفت ولی ازمون نداشته باشه ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۰:۴۰

لطفا این کار رو با یک نظر سنجی انجام دهید یا راه کار دیگری برای شناسایی نخبه هایی مثل من انجام دهید من از کلاس 4 که تموم شد و به پنجم پا گذاشتم شب و روز تمرین میکردم تا امسال و چند روز پیش که فهمیدم امتحان لغو شده این امر بایستی حد اقل تا 2 سال دیگر برگزار شود تا مردم اطلاع مند باشند یعنی این کار باعث اسودگی میشود یا سردر گمی و گیجی لطفا این طوری تصمیم نگیرید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۱:۱۶

تو روخدا امتحان رو برگردانید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۱:۵۹

با سلام چه چیزی را می خواهید درست کنید؟پس این همه تلاش بچه ها و هزینه خانواده ها چی میشه؟لطفا تجدید نظر فرمایید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۲:۱۰

واقعا کار بسیار مهمی انجام دادید سپاس با پوزش از معترضین باید باور کنیم که بچه ها نیاز به بازی تفریح دارند تا بالنده شوند بنده که معلم ششمم گاهی به حال روز بچه های که دایم درگیر انواع تست و....هستن متاسف ناراحت میشوم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۲:۲۷

با سلام خدا خیرتون بده بهنرین کار روکردید ولی زیرش نزنید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۷ ۲۳:۲۸

ما اعتراض داریم حذف آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی بعد از گذشت پنج ماه از سال تحصیلی جایگاهی ندارد چه بسا تمام خانواده ها بابت فرزندانشان هزینه های گزافی پرداخت نموده اند در ضمن کلیه بچه ها از تابستان سال 95 تمام وقت و زمان خود را برای درس خواندان گذاشته اند به امید اینکه در سال تحصیلی 97 در مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی پذیرفته می شوند اما با این خبر نتنها استراس رو از بچه ها دور نکردین بلکه ضربه بسیار شدید روحی و روانی در بچه ها وارد می نمایید. شما اگر می خواستید آزمون را حذف کنین می بایست حداکثر اول مهر اعلام می نمودید, لذا خواهشمند است اجرای این بخشنامه برای ورودی های سال 98 اعمال گردد نه ورودی های سال 97 چون بسیاری از خانوده ها و بچه ها تاوان بسیار شدید را پرداخت می کنند . لطفا در اعلام زمان اجرای این مصوبه تجدید نظر شود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۲۱:۳۵

موافقم.دقیقا همین اتفاق برای بچه من افتاد

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۰:۵۳

با سلام این خبر حذف مدار س تیزهوشان ونمونه دولتی به نظر خود شما که متولی امورش و پرورش هستید الان باید اعلام شود .بچهها ی ما الان یک سال هست که دان کلاس میروند و در آزمون شر کت میکنند و از اول مهر من مرخصی بدون حقوق گرفتم که در خانه باشم .که فر زندم بتواند خوب درس بخواند .چندین میلیو ن تومان تا بحال ضرر کره ام و مطمین هستم که بچم قبول میشه بعد شما شب میخوابید و صبح تصمیم میگیرید کل رندگی مردم به هم برنید . واقعا حق این کار ندارید من شکایت میکنم می خواهید سال آینده جیب مدازس غیر انتفاعی را پر کنید اگر از اول سال اعلام میگردید هیچ حرفی نبود ولی حالا که ما این زحمت کشیدیم و تو این خرج گرون این همه سرمایه گذاری کردیم حالا اعلام میکنید که بجه ها باید بازیکنن دو روز بچه من داره گریه میکنه واقعا به کجا باید پناه ببریم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۱:۰۶

واقعا تصمیم نسنجیده ای برای بچه های ششم لغو کنید اینها که دیگه زحمت کشیدن نزارین به همه چی بی اعتماد بشن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۲:۱۷

این تصمیم کاملا یک طرفه و شخصی است. سال ها پیش در این کشور برای شناسایی و پرورش استعداد های این مرز و بوم، مدارس سمپاد در سراسر کشور تاسیس شد، تا افراد لایق و شایسته، بتوانند در جوی در سطح خودشان، درس بخوانند رقابت کنند، تا آینده کشور را بر عهده بگیرند. با پاک کردن صورت مسئله، و عدم ارائه طرح جایگزین به زودی شاهد عواقب مخرب این تصمیم خواهیم بود. مساوات برابر با عدالت نیست.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۸:۱۳

بسیار کار ارزشمندی کردهاند خدا خیرشان دهد که فاصله طبقاتی بین دانشآموزان پولدار و معمولی را برداشتند بسیار عالی بود مخالفها به فکر پول از دست رفتشان هستند نه به فکر دانش اموزان

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۰۹:۵۲

خدا خیر تون بده که حذف کردین

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۰:۳۵

این تنها آزمونی بود که دانش آموز فقیر اما بااستعداد امید راهیابی به مدارس خاص را داشت با حذف آن به پول دار شدن مدارس غیر انتفاعی و ایجاد فاصله طبقاتی کمک کردید کاش قبل از حذف آن تحقیقی در مدارس نمونه دولتی دوره اول می کردید وآمار دانش آموزان روستایی که با برخورداری از این مزایا در دوره دوم توانسته اند به مدارس تیزهوشان راه یابند را متوجه میشدید . اگر میتوانید مدارس غیر انتفاعی را منحل کنید که تا دانش اموز یک سوال خارج از درس می پرسد این جواب را از معلم خود نشنود که اینجا مدرسه غیر انتفاعی نیست که همچین سوالی را جواب دهم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۰:۴۰

باسلام ممنون که تیزهوشان حذف شد چون خواسته نخواسته تمام بچه ها را به بیماری روحی مبتلا میکند و دود این به چشم همه ما می رود و مختص یک نفر نمی شود انشاا... دوره دوم تیزهوشان نیز حذف شود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۰:۴۱

سلام من یک فارغ التحصیل مدرسه تیزهوشانم واقعا باورم نمیشه دولت همچین کار خوبی کرده چون که من هیچ لذتی از دوران نوجوانیم نبردم و این که یک عده موسسه که فقط قصد سودجویی و درآمد های میلیاردی داشتند رو دستشون رو کوتاه کرد اون هایی هم که زحمت کشیدن و خرج کردن این رو بدونن که یک سری دانش آموز هستند که حتی لوازم التحریر ندارند خب مسلما فرزندان شما برنده این عرصه بودند به جای این هزینه های هنگفت بیرای فرزندانتان اون ها رو برای دانش آموزان محروم خرج کنین خیلی بهتر میشه و افرادی از قبیل مدیران موسسات دستشون کوتاه میشه . . .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۰:۴۷

با سلام هیچکس از خانواده ها راضی به امتحان تیزهوشان نیست اگر موقع ثبت نام فرمی بدهید و نظرخواهی کنید 98درصد خانواده ها به این آزمون راضی نیستند و لی تا حال در مقابل کار انجام شده قرار گرفته بودند خواهشمند است روحیه بچه ها را با آزمون تیزهوشان بیمار نکنید چون سلامتی روحی از بزرگترین نعمت های خدادادی است که با دارو درست نمیشه و بیماری مانده گاری است

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۱:۰۴

بعد از40 سال هنوز یک نظام آموزشی مدون و استاندارد نداریم . وامصیبتا.....شک ندارم اعضای شورای عالی اموزش و پرورش دستی از دور به مدارس غیرانتفاعی دارند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۱:۱۲

سلام من مادر یک کلاس ششمی هستم .پسر منم از تابستان امسال درگیر کلاس و تست بوده است .در واقع نه خودش آرامش داره و نه من .خیلی خوبه که این آزمونا برداشته بشه و بچه ها و خانواده ها از استرس رهایی پیدا کنند اما قبلش باید وضعیت مدارس هم مشخص بشه الان ذهن من درگیر اینه که پس چه طوری باید پسرم رو ثبت نام کنم ؟چطوری وارد یک مدرسه خوب بشه؟ تکلیف ما چیه الان ؟طرح شهاب چیه ؟آیا شامل بچه های ششمی هم میشه یا نه ؟ تصمیم تصمیم خوبیه مشروط بر اینکه خیال خانواده ها از ثبت نام های بعدی و مدارس و پارتی بازیا راحت باشه

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۲:۰۴

بعد از40 سال هنوز یک نظام آموزشی مدون و استاندارد نداریم . وامصیبتا.....شک ندارم اعضای شورای عالی اموزش و پرورش دستی از دور به مدارس غیرانتفاعی دارند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۳:۰۸

تشکر از وزیر فهیم بسیار اقدام به جا و هوشمندانه ای است من پزشکم واقعا ناراحت نسل آینده هستم که استرس درس و انواع کنکورها به شدت مشکلات روانی براشون ایجاد کرده

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۳:۳۴

وقتی که هر معیار محکی را بر می دارید، طبیعیست افراد زیادی که درس نمی خواندند و همچنین خانواده هایشان، خوشحال بشوند، اما در عوض افراد با استعداد و زحمتکش، که تعدادشان هم ممکن است کم باشد، بسیار متأثر میشوند، چون که زحماتشان یک شبه به باد می رود. این تصمیم یک شبه شما، دقیقا مثل کار موسسات مالی است، که یک شبه پول مردم رو بالا کشیدند، هیچ کس هم حق اعتراض ندارد. یک شبه زحمات افراد زحمت کش را از بین نبرید.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۰۹:۲۸

دقیقا همین طور است خانواده های که فرزندانشان توانایی رقابت نداشتند خوشحالند اگر قرار به بداشتن آزمون بود باید از ابتدای سال اعلام مشد نه اکنون که هزینه ها صرف شده کتابها خریداری شد ومهم تر از همه دانش اموزان کلی زحمت کشیده اندضمن اینکه بازار مدارس غیر انتفاعی برای دوره اول راهنمایی نیز داغتر خواهد شد

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۳:۴۵

من هم یک مادرم دختر من تو هیچ آزمونی ریاضی رو کمتر از ۷۰ درصد نزده... بچه ای برای آزمون این قدر استرس داره که اصلا توانش در حد بچه های تیزهوش نیست خوب تیزهوشان که اجباری نیست اگر بچه تون نمیکشه بهش استرس وارد نکنید تا وارد دنیای بزرگترها نشه و شاد زندگی کنه... الان ما باید بچه هامون و کجا ثبت نام کنیم؟ یعنی هیچه فرقی بین بچه قوی و ضعیف نباید باشه؟ من نمیگم جامعه رو به دو دسته زرنگ و تنبل تقسیم کنن... بلکه باید برای بچه های باهوش مدارس سمپاد وجود داشته باشه برای بچه هایی که تو سایر زمینه ها توانمند هستند هم مدارس دیگه...

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۴:۵۲

کاملا با شما موافقم!

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۴:۲۷

یعنی ازمون جایگزین نداره

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۸:۴۳

تصمیم خوبی است. بازار موسسات از دست رفت. و بچه ها رها می شوند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۹:۲۷

من خیلی با این کار موافقم چون دختر من خیلی استرس داشت و برده بودمش دکتر دستتون درد نکنه که این ازمون رو حذف کردید خیلی خیلی ممنون

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۰:۳۶

درسته که از تابستون برا پسرم هزینه کردم ولی ارزش حذف این آزمونها بیشتر از اونه تادر این مدت باقی مونده که بیشترین فشار و باید متحمل می شدیم به خدا تو این مدارس چیز خاصی به جز استرس وفشار نیست پسر اول من تو تیزهوشان میخونه وما هنوز درگیریم کاش از دورهی دوم هم حذف کنم وبچه ها همون یه بار تو کنکور طعم استرس وبکشن به فکر روحیه ی بچه ها هم باشیم تا ایرانی با فرزندان شاد پرورش دهیم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۲:۱۴

به نظر من خیلی خوب شد دیگه رو بچه ها فشار نیست . کل زندگی که درس خوندن نیست .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۰۹:۰۵

با سلام خداروشکر که حذف شد بسیار متشکرم از وزیر کاردان .واقعا دانش آموز دبستانی نیاز به تفریح دارد و باید ازکودکیش لذت ببرد من که بعنوان یه مادر فرهنگی بسیار خوشحالم .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۶:۰۶

واقعا. برای بعضی ها متاسف هستم انگار. قرار من. ازمون دهم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۷:۳۶

من واقعا خوشحالم خوشحالم که کل انگیزه های دانش آموزان ششم رو نابود کردید واقعا متشکرم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۲۰:۳۷

سلام 1_این کار قطعی هستش ؟ 2_ممکن هستش که این کار رو انجام ندن و آزمون بگیرن و همه چیز مثل قبل بشه ؟ 3_از هر مدرسه اجازه هستش که چند نفر انتخاب بشن؟ لطفا زود تر جواب بدین . ممنون

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۲۱:۰۸

سلام ببخشید ازمون از امسال لغو میشه یاسال98

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۲۳:۳۶

باسلام دوروز پیش خبری پخش شد مبنی بر اینکه ازمون تیز هوشان ششم به هفتم حذف شده است با توجه به اینکه معلمان در طرح شهاب توجیح نشده اند ونمرات درج شده چندان واقعی نیست چگونه می خواهید استعدادهای برتر را مشخص کنید خواهشمندیم که تجدید نظر نمایید وازمون مانند سال های پیش پابرجا بماند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۱:۲۴

یعنی من که ششمی ام و درسم عالیه سال بعد میرم یه مدرسه ی عادی ؟ یا میرم یه مدرسه خوب ؟ یعنی مدرسه های تیزهوشان و نمونه دولتی و مدرسه های خاص برداشته شدن ؟ اگه برداشته نشدن چجوری دانش آموزان برتر انتخاب میشن ؟ لطفا دونه به دونه پاسخ کامل بدین چون همونجور که گفتم من یک ششمی هستم و این مسئله خیلی برام مهمه . ممنون

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۲:۰۰

حذف آزمون های ورودی استعداد های درخشان و نموته به صورت ناگهانی کار صحیحی نیست ، چون خیلی ها زحمت کشیدند و تلاش کردند و واقعا اگر بشان این خبر را بدهید ضربه عاطفی شدیدی می خورند شاید اصلا درس نخوانند ، خوب است این تصمیم را همگام با حذف کنکور اتخاذ کنند .

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۶:۳۳

بهترین تصمیم را گرفتند ، بچه ها از کودکی و ورود به سن نوجوانیشون هیچ لذتی نمیبردن و کارشون شده بود درس خوندن و رقابت کردن و یادگرفتن مطالبی که توی کتابای درسیشون نبود و آخر هم چون تعداد محدودی قبول میشدند کسانیکه قبول نمیشدن یه ضربه بزرگ روحی بهشون وارد میشد ، من که کاملا با این تصمیم موافقم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۸:۲۲

خیلی خوب شد که حذفش کردن چون بچه ها استرس میگیرن انگار یه کنکور دیگست

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۸:۲۷

به جای این تصمیم به وضع معیشتی معلمان برسید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۸:۲۸

تصمیم دیر هنگام مسولین باعث هزینه مالی بی فایده برای والین وتضعیف روحیه دانش اموزان شده است

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۸:۳۰

سلام تصمیم بسیار خوبی است

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۸:۳۳

با سلام وخسته نباشید خیلی بجا بود تا بچه ها مون از استرس غول ازمون. نجات پیدا کنن وهم خیلی بجا بود تا بازاررسیاه که کتاب های گرون تستی. ایجاد کرده بودن ادمهای سود جو وکلاسهای که هزینه های گزاف از مردم. میگرفتن کوتاه. شد واقعا بچه هامون شب روز در هول ولا استرس. این رقابت ها بودن کیا پول دارن بهترین کلاسها برن کیا ندارن بشینن تو خونه بخونن همش استرس بود وقتی بچه های مدرسه. اینو شنیدن همه جشن گرفتن انگار یه غول از سونه هاشون برداشته. شده بود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۰۹:۵۷

تو رو خدا اینو بگید واقعا امسال اردیبهشت 97 تیزهوشان حذف شد

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۰:۴۹

یعنی من نمیدونم اینا نمیتونستن یه کم زودتر اعلام کنن که ما حداقل این همه کلاسنمی رفتیم و اینقد وقتمونو هدر نمیدادیم تابستون 96 من که کاملا خراب شد به خاطر همین ازمون تیزهوشان بعد الان که 2 ماه مونده تا ازمون اعلام میکنن که ازمونو برداشتن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۱:۳۴

این چه وضعشه الان وقت حذف کردن آزمونه آخه پسر من چن روزه افسرده شده دیگه درسای مدرسه رو هم نمیخونه لطفا این تصمیم رو از سال بعد اجرا کنین بچه های ما کلی زحمت کشیدن به خدا تو روحیه شون تاثیر بد میذاره پسر من الان میگه اگه برای دوره بعدم بخونم حذف بشه تکلیفم چیه یعنی کلا بد بین شده تو رو خدا نذارین بچه هامون مایوس بشن خواهش میکنم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۲:۳۳

آقایان مسئولی که در اتاق هایتان می نشیدنید و این تصمیمات را می گیرید، خودتان که از همین مراحل گذشته و به طبقات اشرافی رسیده اید. اگر بد است، چرا برای شما بد نبود؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۲:۳۶

دقت کنید که چه تصمیم جالبی گرفته شده است. - ابتدای آن که حذف آزمون است، مشخص و گرفته شده است. - مراحل بعدی طرح، مبهم و نامشخص. به این می گویند مدیریت ایرانی. اول تصمیم می گیرند، سپس اجرا می کنند و در نهایت فکر می کنند!

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۲:۴۰

با سلام واقعا" کجای این تصمیم با شعار تدبیر و امید دولت مطابقت داره اینکه دانش آموز را بعد از چندین ماه تلاش یکباره و با یک تصمیم ناگهانی آنهم دو ماه مانده به آزمون بی انگیزه کنید و احساس کنه با دانش آموز بی تفاوت به تحصیل هیچ فرقی نداره . معلمان مدارس هم رو این موضوع اعتراض دارن لطفا برای سال 97 یه فکری بکنین

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۸:۴۲

پس ما که آزمون دادیم قبول شدیم موش آزمایشگاهی شما بودیم .برای چی هر وقت میخوای نظرتو رو تغییر میدید.مگه ما آدم نبودیم که این همه استرس رو تحمل کردیم.واقا برای این آموزش و پرورش متاسفم که هر کاری با دانش آموزانی که در آینده میخوان کشور پیش ببرند میکنند. روی هر نسلی یه چیزی رو آزمایش میکنید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۱۹:۱۱

نتیجه اختلاس از صندوق فرهنگیان به کجا رسید؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۲۰:۵۵

دلیل این کار چیه؟ تا وقتی امکانات محدوده راهی جز جداسازی وجود نداره

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۲۱:۳۶

باسلام خدمت اون دوستانی که می فرمایندچرااین قسمت ازسال بایدحذف میشدو...بایدعرض کنم که وزیرمحترم ماجناب بطحایی فکرکنم اواسط شهریورماه به این سمت ازطرف مجلسیان انتخاب شدندوتامی خواستندطرح به این مهمی رومطالعه ودرنهایت تصویب کنندزمان بربود...به هرحال هرطرح وهرایده خوب توهرلحظه حتی شده لحظه آخرارزش حمایت وقدردانی داره...نمیدانیدچقدرازاسترس بچه هاوخانواده هاکم شدوخواهدشد...خداواقعا اجرتان بدهدماهمه همکاران فرهنگی حامی شماهستیم هم بعنوان همکاروهم بعنوان والدین این دانش اموزان ...درودبرشماوراه پرافتخارتان.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۹ ۲۲:۱۱

ببخشید هزینه اش چقدر است ؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۰۰:۲۳

یک سوال دارم اگر جواب را می دانید راهنمایی کنید امسال مدارس نمونه بدون پایه ی هفتم می شوند یعنی هشتم ونهم هستن بدون هفتم اخه چه جوری مگه می شود مدرسه عادی ونمونه باهم یکجا جمع شوند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۰۲:۱۸

سلام من اموزگار پایه ششم هستم و از این طرح واقعا استقبال میکنم,فشار و استرسی که به یک دانش اموز پایه ششم وارد میشد کمتر از فشار و استرس کنکور نبود,عالی عالی ممنون از این طرح

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۰۹:۳۴

به نظر من با حذف مدارس تیز هوشان و نمونه تصمیمات غلط گذشته خود را که امتحانات نهایی پنجم و اوردن پایه ششم اضافی به مدارس ابتدایی بود را تکرار کردند و دارند بی سوادی را رونق می دهند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۱۲:۰۱

باسلام وخسته نباشید.اقایان محترم این تصمیم در این ازمان که دو ماه مانده به ازمون خیلی ضربه زننده تر هست نسبت به اثرات خود ازمون. در اصل باید 2سال قبل اطلاع داده میشد.تا دانش اموزان و اولیاء حضور ذهن داشته باشن.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۱۲:۴۵

کار خیلی خوبی انجام شده پسرمن هم از تابستون درس خونده وهزینه زیادی رو متحمل شدیم ولی خوب شد که امتحان حذف شد چون بچه ها دچار استرس زیادی می شدند.بچه ها زیاد درس خوندند وکلاس رفتند ومعلوماتشون رو بالا بردند.حالا حتما که نبایدتو آزمون شرکت می کردند.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۰ ۱۹:۱۶

بنده هم موافقم که این طرح در آینده صدمات زیادی به مملکت میزنه. یکیش جلوگیری از ورود دانش آموزان روستاها در مدارس خاصه.من دخترم توی تیزهوشان درس می خونه .در این مدارس بچه هایی هستن که از روستاها میان و اولیا روی اونها هزینه مادی نکردن و فقط براساس هوش و استعداد و تلاش خودشون وارد این مدارس شدند. حال تکلیف این دست دانش آموزان چیه؟اونها که نمی تونن برن غیرانتفاعی .استعدادشون هدر میره

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۰۷:۲۴

سلام بلاخره یک مدیر فهمیده پیدا شد و جلو یک انحراف را گرفت خدا میداند که چقدر نگران دخترم بودم که از سن کودکی استرس را بخاطر این آزمون در صورتش میدیدم. و چه سود جویی هایی که جلویش گرفته میشود.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۲:۰۹

با سلام خدمت سرکارخان حکیم زاده ،تصمیم بسیار منطقی وبجا بود واما خدمتمادرانی که گله مندند :اگرهزینه زیادی صرف کلاس خصوصی ومعلم خصوصی کردید وفرزندتان را بجای بازی وشادی در کلاسها مشغول وسرگردان کردید این شما مقصرید فرزند شما اگر زحمت زیاد کشیده این طفل معصوم مقصرنیست باز شمامقصرید وتنورکاذب کلاس خصوصی را گرم کردید بایستی زودتر اعلام میشد این درست است زودتر نه چندماه زودتر بلکه چند سال است که مسئولین متوجه عوارض وجود این مدارس شدند ولی متاسفانه 1-باند سودجویان مافیایی که پرنفوذند اجازه نمی داد 2-مادرانی که دوست دارند بگویند فرزند ما باهوش است . ولی آیا ادیسون وانیشتین هم با این خدمات علمی که به جامعه ارائه نمودند وباعث پیشرفتهای علمی شدند که در زندگی بشر بسیار نقش دارد درمدارس تیزهوشان درس خواندند ادیسون که ازمدرسه اخراج شد .اگرکودکی تیز هوش باشد با سخت گیریهای بیخود وحفظیات قدرت خلاقیت اورا می گیرند چه بسا بسیاری از خلاقیتها در بازی وکودکی کردن در آن ها جرقه می زند نه محدود کردن او پشت میز مطالعه وتست زدن وخواندن وحفظ کردن .به هرحال جدا کردن بچه ها به این شکل کارعلمی نیست . متاسفانه بیشتر خانواده ها بخصوص که مادران خانه دار بدلیل فرصت زیادی که دارند بچه ها را درگیر کلاس خصوصی کرده ومثل اینکه خودشان امتحان دارندوچنان رقابتی دارند که باعث افزایش استرس در بچه ها می شوند چهره اکثر بچه ها که از کلاس خصوصی بیرون می آیند خسته ورنگ پریده است وشادی در آنان نمی بینیم اگر الان اعلام شد هرچند دیر است ولی دوهفته عید آنان را خریدند که شادی کنند .واگر معلمان خصوصی جو ایجاد می کنند حق دارند چون درامدشان به خطر افتاده است .اگر مردم خریدار این کلاسها نباشند خودبخود کاسه کوزه شان جمع میشود فقط مسئولین بایستی اطلاع رسانی کنند وعوارض وجود این موسسات وعوارض این زحماتی که بچه ها دراین سن متقبل می شوند را توضیح دهندبه هرمادری بگویی سلامتی فرزندت مهمتراست یاقبول شدن دراین مدارس 100%سلامتی فرزندش مهمتراست. فقط آگاه نیست که در آینده چه مشکلاتی فرزندش تهدیدمی کند اگر بداند قطعا دست می کشد این مدران هم باید کمی به سلامتی خودشان اهمیت بدهند وهم مطالعه کنند وهم ورزش راجدی بگیرند . بهترین کار این است که اندیشیدن را به فرزندان بیاموزیم.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۶:۲۷

از عالی هم عالیتره.من خودم معلمم ولی استرس بیش از حدی که به دخترم وارد کردم را خودم نمیبخشم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۶:۲۷

از عالی هم عالیتره.من خودم معلمم ولی استرس بیش از حدی که به دخترم وارد کردم را خودم نمیبخشم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۷:۴۲

تا بحال فکر نکردین که این ازمونا استرس دارد و برایه بچه خوب نیست دقیقا دو ماه میخواهد به ازمون یادتون اومد که حذف شود چه کسی جوابگویه این همه هزینه و سختی این بچه ها رو میدهد لااقل فکری برای امسال بکنید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۱۹:۲۱

عحله نکنید سال اینده را برگزار کنید وبرای سال های بعد برنامه مناسب جایگزین کنید تا استعدادهای واقعی این سرزمین هدر نرود

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۱ ۲۱:۴۹

سلام برا چی تبریکهای بی خودی میگین .برا این همه هزینه کردن به کلاسهای تستی ،برا هزینه کردن به قلم چی یا برا این همه بی برنامگی؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۰:۲۸

انشاالله خدا خیرتان بده. من با اینکه دخترم قلم چی ثبت نام کرده و کتاب و....هم خریدم ولی امشب با شنیدن این خبر دخترم یک خواب آروم داشت. اگه قرار باشه بچه دبستانی این همه استرس داشته باشه درس خوندن هیچ ارزشی نداره.

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۵

بچه های سال هفتم و نهم صد در صد خیلی حرص دارن که چرا مال مارو حذف نکردن یا چرا سال قبل ازمون هارا حذف نکردن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۴:۲۴

با سلام ایا با تصمیمات این چنینی مانند خذف امتحانات نهایی پنجم و سوم راهنمایی و حذف نمره در مقطع دبستان و ..... بی سوادی را رواج نمی دهید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۴:۴۷

اقای وزیر من واقعا به شخصه نمیدانم چگونه از شما تشکر کنم بابت این کار عالیتون 🎆🎆🎆🎆🎆

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۳

پس به جای آزمون چی میخاد بیاد؟کیا میتونن برن تو این مدارس؟

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۱۹:۵۵

واقعا خدا خیرتون بده من یک دانش اموز ششمم و چند ساله که درس میخونم و واسه این ازمون تلاش میکنم همچنین استرس زیادی داشتم اما الان که برداشته شده واقعا میگم خدا خیرشون بده چون اون مدرسه سختگیری خیلی زیادی داره و انشالله که زیرش نزن 💕

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۲ ۲۱:۲۲

ایا طرح شهاب سخت است یا ازمون تیزهوشان لطفا بگید

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۰:۳۹

با سلام و خسته نباشید فراوان به مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش، پسر من دانش آموز پایه ششم دبستان است و از تابستان فشار آزمون های غیر منطقی آمادگی برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی را تحمل میکند اما حالا با خبرحذف این آزمونها بسیار بسیار خوشحالم که مدت چند ماه کمتر فشار را تحمل میکند من هنگام آزمون نگرانی اکثر دانش آموزان رو دیدم مطمئنم اکثر دانش آموزان خوشحالن اگر نگرانی هست اغلب از جانب اولیاست،که واقعاجای نگرانی نیست چون پذیرش در مدارس نمونه وتیز هوشان از طریق مدارس و تایید معلمین و مدارس صورت میگیرد ، و حذف آزمون به معنای حذف ورود به این مدارس نمی باشد و درآخر باز هم ممنونم از وزیر آموزش و پرورش و دست اندرکاران برای حذف این آزمون چرا که سلامت روانی فرزندم در درجه اول قراردارد بعد از آن موفقیت ونیز اینها فاصله زیادی با کنکور دارند.متشکرم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۳:۵۸

با سلام ضمن تایید نوشته های آقای مرادی بنده نیز بنوبه خود برای پسرم برنامه ریزی و هزینه کرده ام ولی دوستان دقت کنید اغلب پدران و مادران کنونی در دوران کودکی حداقل چنین استرسهایی با این شدت نداشته اند در حالیکه استرس، اضطراب و افسردگی در بین جامعه موج میزند وای به حال نسل آینده (دکترها، مهندس ها و متخصص هایی که از چنین استرسهای تا آخر عمر رنج خواهند برد)جالب اینجا بود که چرا مسئولان تا کنون چنین تصمیمی نمی گرفتند باز هم خدا رو شکر و سپاس از تمامی کسانی که در اتخاذ این تصمیم نقش داشته اند

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۲:۲۸

متاسفانه به نظر میرسد برای جبران کسری بودجه این کار انجام شده دانش آموزان سخت کوش نیازهای ویژه ای دارند که می توان در آینده در تحول اقتصادی واجتماعیی کشوراز آنها استفاده کرد در مدارس عادی بیشتر دانش آموزان علاقه ای زیادی به درس خواندن ندارند ونمرات در حد متعارف وقبولی است واین روند بر روی دانش اموزان تیز هوش وسخت کوش تاثیر خواهد گذاشت وحتی مشاهده شده دانش آموزان متوسط وکاهل دانش آموزان ساعی را تهدید می کنند که خود را پاسخگو ی معلمان نشان ندهند در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهد شد.سوال اینجاست وقتی وزارت آموزش وپرورش قادر نیست سرانه مدارس عادی را بپردازد وحق التدریس معلمان را به موقع بدهد ؛چگونه در طرح شهاب که نحوه اجرای آن ومیزان اعتبارات مورد نیاز طرح نیز مشخص نیست می خواهد تحول ایجاد کند ؟!آیا سند بنیادین آموزش وپرورش اجرایی شده ؟آیا رتبه بندی معلمان بعد از چندین سال اجرایی شده ؟ به هرحال به نظر میرسد با شانه خالی کردن از زیر بارهزینه مدارس نمونه دولتی وتیزهوشان به دنبال پر کردن جیب مدارس غیر دولتی هستند که تعدادی از مسئولان حامی این مدارس هستندویا موسس آن ؟! واز آن بهره خواهند برد البته در صندوق ذخیره هم شاهد این مسئله بوده ایم که گزارش تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره صحت موضوع را نشان خواهد داد ؛واین است سرنوشت بی سرانجام ما. امید است وزارت آموزش وپرورش به اعتراضات و انتقادات مردمی توجه کرده واز مردم نیز نظر سنجی کند تا به والدینی که به تربیت و تحصیل فرزندان توانمند خود اعتقاد راسخ دارند؛ جواب قانع کننده ای بدهد (بازنشسته فرهنگی)

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۴:۱۵

با سلام مجدد حالا باید منتظر باشیم ببینیم آیامسئولین محترمی نیز پیدا می شوند که دلشان به حال نوجوانان و جوانانمان در مرحله کنکور بسوزد و کاری کنند که در این بازار داغ کنکور جلوی سوئ استفاده تعدادی از هموطنانمان!! را بگیرند و از اضطراب فرزندان و خانواده هایشان بکاهند انشاله

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۴:۴۹

این تصمیم گیری بسیار بسیار بی موقع بود تکلیف پسر من که سه ساله داره تست میزنه و مطالعه میکنه چی میشه حتی تابستون هم تست کار می‌کرد در حق این بچه ها بی انصافی نکنید اگر چنین تصمیمی دارد از دو سال بعد اجرا کنید نه الان که بچه ها هدفشون رو مشخص کردن

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۳ ۱۵:۵۱

با سلام با وجود اینکه فرزندم در مدرسه خیلی خوبی درس میخواند و احتمال قبولیش زیاده با حذف آزمون تیزهوشان موافقم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۴ ۰۹:۰۳

با سلام/ با تشكر از تصميم به جا و خردمندانه وزير آموزش و پرورش و شوراي عالي آموزش و پرورش، واقعاتصميم به جايي بود زيرا برخي موسسات سود جو كه به فكر سود خودشان هستند و بچه ها از حق طبيعي كودكي خود محروم ساختند از اين تصميم خردمندانه ناراحت هستند و اعتراض نموده اند و با ادعايي كه هنوز بخشنامه اي از طريق آموزش پرورش ابلاغ نشده است هنوز با توجيهاتي كه به دانش آموزان ارائه مي كردند باعث تخريب روحيه و ايجاد استرس دوچندان در بين دانش آموزان شده اند خواهشمنداست بخشنامه اي اگه باشه زودتر ابلاغ بشه كه جاي هيچگونه حرف و حديثي بردارد. با تشكر

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۵ ۰۹:۳۲

بسیار تصمیم بجایی است مشروط بر اینکه به درستی مدیریت شود و موضوع آزمون ورودی با عنوان دیگری جایگزین نشود و نحوه انتخاب دانش آموزان واقعا نخبه روال منطق بگیرد

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۲۵ ۰۹:۳۵

عالی بود دستتون درد نکنه آقای وزیر سپاسگزار که یک کار درستی هم بالاخره برای آموزش بچه ها انجام دادین

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۹ ۲۲:۵۷

من هم موافقم بااین کارتون بچه هارو از استرس بزرگی نجات دادید شاید دیر تصمیم گرفتی اما بازهم خوبه

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۱ ۰۹:۱۸

انشاااله بعد از مدتی دود این تصمیم به چشم خانواده ها خواهد رفت

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۰۹ ۱۶:۳۱

این خیلی بده بی انصافیه

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۳ ۰۸:۲۸

خوب وقتی ازمون نباشه کی باید بره توی مدارس سمپاد ؟ خوب کسایی که ژن خوب دارن ؟ اقا زاده ان ؟ یا بنظر مدیر واموزگاران مدرسه پدر سخاوتمندی دارن ؟ و یا ... خودتون حدس بزنید کیا میرن

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۶:۲۰

دستون درنکنه آقای وزیرواز کارکنان آموزش وپرورش باید برداشته میشد

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۲۰:۵۲

واقعا باید این آزمون حذف شود من معلم هستم و می دونم که بدترین مدارس از نظر من مدرسه تیزهوشان است و نمونه دولتی از تیزهوشان خیلی بهتر است فقط اسم در کرده است

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۴ ۱۷:۱۸

من پسرم رو از کلاس پنجم کلاس هوش و چرتکه میبرم و وضع مالی خوبی هم نداریم این پسر از اول سال زحمت فراوانی توی درس خوندن کشیده ولی از وقتی این مطالب رو در مورد تیزهوشان خونده دیگه به درسش خلاقه ی انچنانی نداره و نمراتش از19تا20بوده که الان16تا17 است لطفا امسال ازمون رو برگزار کنید

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۱۶:۱۱

ازهمه ی کارکنان آموزش وپرورش تشکرمیکنم این طرح شهاب بسیارخوب است

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۲۰:۲۱

این تصمیم نه‌تنها کمکی به ایجاد نشاط و شادابی در مدارس نمی‌کند بلکه فضا را برای مدارس غیردولتی خاص و مطرح فراهم می‌کند و باعث می‌شود آنها برای سال تحصیلی جدید بسیاری از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز را که وضعیت مالی مناسبی دارند، جذب کنند و بدین‌ترتیب دانش‌آموزان نخبه‌ای که توانایی مالی ندارند، استعدادشان در مدارس دولتی عادی هدر رود.

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۵ ۲۱:۳۷

خیلی خیلی ممنون بسیار کار عالیانجام دادید

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۷ ۱۶:۱۹

از نظر من خیلی کار خوبد کردند که آزمونو برداشتند این جور دیگه فشاری به بچه ها نمیاد

avatar
۱۳۹۶-۱۲-۱۷ ۱۷:۴۶

سلام ببخشید الان امتحانات نمونه دولتی و تیزهوشان حذف شد ؟ هر روز یک چیز می گویند لطفا خبر جدید و واقعی را بگویید ممنون