• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96082414710
  • خبرنگار : 30054

معرفی مجموعه کتاب‌ کریمی‌تفرشی

معرفی مجموعه کتاب‌ کریمی‌تفرشی

مجموعه‌کتاب‌های مهدی کریمی تفرشی توسط" انتشارات آتی‌نگر" و "انتشارات کارآفرینان بزرگ" به چاپ رسیده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این مجموعه شامل ۵ جلد است که کتاب مدیریت حرفه‌ای یک کسب و کار موفق توسط انتشارات کارآفرینان بزرگ منتشر و کتاب‌های کارآفرینی، رمز و راز تغییر، مدیرموفق کیست؟ و گیاهان دارویی از سوی انتشارات آتی‌نگر به بازار کتاب آمده‌اند.

در نوشته پشت جلدکتاب کارآفرینی می‌خوانیم: این کتاب به مفهوم کارآفرینی از چندین دیدگاه  می‌پردازد. خصوصیات و روحیات یک کارآفرین را بررسی می‌کند و همچنین به تامین منابع مالی برای کارآفرینی و استراتژی‌های لازم برای ایجاد شغل اشاره کرده است. این کتاب در ۱۴۱ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت  ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در پشت جلد کتاب رمز و راز تغییر نیز آمده است: این کتاب به میزان رضایت و شادکامی پرداخته است. به اینکه چقدر از کاری که انجام می‌دهید خرسند هستید و اگر نیستید راه‌کارهای آن چیست؟ چطور اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به خواسته‌هایمان را به دست آوریم و کلید موفقیت و تغییرات ضروری در زندگی چیست؟ این کتاب در۱۸۵ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت  ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین در پشت جلد کتاب مدیر موفق کیست؟ می‌خوانید: این کتاب به بارزترین ویژگی‌های مدیریتی می‌پردازد. انواع مدیریت، اهداف، مسئولیت‌ها و اختیارات مدیر و همچنین به رابطه بین روانشناسی و مدیریت و نیز به مدیریت دوران‌های مختلف مانند زمان بحران، مدیریت هزینه و غیره می‌پردازد. این کتاب در۲۷۱ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت  ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نویسنده در مقدمه کتاب مدیریت حرفه‌ای یک کسب وکار موفق "به دنیای حرفه‌ای تجارت که دچار تغییر و تحولات بسیار پیچیده‌ای شده است، اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: مشتریان دیگر به دنبال برآورده‌شدن تقاضاهای معمول خود نیستند و همواره انتظار دیدن محصولات و برندهای جدید با رنگ و لعاب زیباتر، با کیفیت‌تر و با تنوع بیشتری را دارند. این کتاب در۹۵ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه و قیمت  ۱۲هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در پشت جلدکتاب گیاهان دارویی از این نویسنده آمده است: این کتاب به تاریخچه گیاهان دارویی در ایران و جهان پرداخته و اکثر گیاهان را با طریقه مصرف، خواص و مضرات آنها و همچنین مقدار ارزش غذایی‌شان ذکر کرده در این کتاب با خاصیت سرد و گرم گیاهان نیز آشنا می‌شوید. این کتاب در ۲۹۹ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت۱۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

این کتاب در۲۹۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت  ۲۸هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نویسنده این مجموعه عنوان مرد سال صنعت غذای ایران و دارای نشان شوالیه اروپا را دارد؛ وی همچنین سفیر غذای سالم در ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha