• شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96081307889
  • خبرنگار : 71533

حبیبی: تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است

حبیبی:
تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدم یکی از راه های نجات جمهوریت نظام، تحزب است و حزب یعنی ایجاد سازمانی که بتواند مانند یک طبیب برای کشور نسخه بنویسد.

به گزارش ایسنا، محمدنبی حبیبی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی که در سالن همایش های رفاه برگزار شد با بیان اینکه اگر مرحوم عسگراولادی را در حزب موتلفه محدود کنیم به وی ظلم کرده‌ایم گفت: ایشان یک شخصیت جامع بود و سعه صدر فراوانی داشت، همچنین مدیریت مرحوم عسگراولادی یک مدیریت ممتاز بود.

وی افزود: در این راستا یکی از اعضای رسمی حزب مشارکت که در هیات منصفه مطبوعات بود، چنان داد سخن در حمایت از عسگراولادی سرمی داد که من هم به گرد پایش نمی رسیدم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این را هم باید بگویم که آقای عسگراولادی با موتلفه و کمیته  امداد زندگی می‌کرد و حتی روزهای جمعه از صبح تا ظهر وقت می‌گذاشت تا نیازمندان را ملاقات کنند و درمورد حزب موتلفه نیز باید بگویم که میراثی در حزب بجا گذاشتند میراثی تاریخی است.ما در موتلفه اسلامی نظیر عسگراولادی نداشتیم، نداریم و شخصا هم معتقدم معلوم نیست بعدا هم داشته باشیم.

حبیبی تصریح کرد: انصافا حرف ایشان در بسیاری از معضلات در حزب، فصل الخطاب بود اما آنگاه که می‌خواستند مصاحبه مطبوعاتی برگزار کنند، درحالی که مصاحبه کنندگان هم از لحاظ سیاسی و هم سنی در جایگاه نوه شان بودند، ما را جنع می‌کردند و نظر مشورتی می خواستند.

وی افزود: یک بار بنده معترض شدم که این مصاحبه شماست چرا باید در این مورد هم وقت شما را بگیریم و نظر بدهیم اما مسئله این بود که ایشان به شدت به مشورت اعتقاد داشت.

حبیبی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی شدیدا پایبند به کار حزبی بودند. ایشان چندروز پیش از رحلت گفتند که باید به دنبال دولت حزبی و مجلس حزبی باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: ما امروز حدود ۲۵۰ حزب در کشور داریم که گاهی یک زن و شوهر تصمیم گرفته اند حزب ایجاد کنند، ولی این تحزب نیست. حزب یعنی یک سازمان که بتواند برای حل مشکلات اساسی کشور به صورت یک طبیب نسخه بنویسد.بنده معتقدم یکی از راه های نجات جمهوریت نظام تحزب است و فکر می‌کنم ما سرمایه بزرگی را در حزب موتلفه از دست دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha