• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 96070603696
  • خبرنگار : 71365

انتشار چند کتاب درباره موفقیت و مثبت‌اندیشی

 انتشار چند کتاب درباره موفقیت و  مثبت‌اندیشی

کتاب‌های «سرسختی در زمین پول‌آفرینی»، «آغاز هر روز با قانون جذب»، «معجزه صمیمیت»، «اگر نخریدند چه کنیم؟» و «تفکر مثبت» منتشر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، کتاب «سرسختی در زمین پول‌آفرینی» (کتابچه بازی شما برای دستیابی به رهایی مالی) نوشته آنتونی رابینز به ترجمه سیما فرجی در ۴۴۰ صفحه، با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «اگر مطمئن بودید، هم خودتان و هم خانواده عزیزتان، در همه حال، حتی در دل بحران‌های اقتصادی، می‌توانید به خوبی به زندگی‌تان ادامه دهید و حتی در مسیر موفقیت مالی پیشروی کنید؛ چه احساسی داشتید؟ اگر می‌دانستید که حتی در موقعیت‌های هراس‌آور و فلج‌کننده اقتصادی می‌توانید سودآفرینی کنید؛ چه احساسی داشتید؟

میلیون‌ها تن از انسان‌ها در این دنیای پرنوسان به این باور رسیده‌اند که حتی دستیابی به امنیت و استقلال مالی برای آنان غیرممکن است. به هر حال، عده‌ای اندک از بازیکنان با تجربه و اَبَرموفق عرصه پول‌آفرینی ثابت کرده‌اند که دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. آنان می‌دانند روزگار دشوار اقتصادی در واقع فرصتی کمیاب است که هر انسانی با استفاده کردن از آن می‌تواند جهشی شگفت‌آور انجام دهد و از حیطه کمبود و کاستی به سوی رهایی مالی رهسپار شود. آنتونی رابینز در این کتاب ارزنده‌اش می‌کوشد راهکارهای این بازیکنان اَبَرموفق را به شیوه‌ای ساده و گام به گام مطرح کند.

خواندن این کتاب و به کارگیری راهکارهای آن از یک سو به شما کمک می‌کند از فرصت‌های به‌وجود آمده در زمین بازی پول‌آفرینی‌تان به شیوه‌ای بهینه استفاده کنید و از سوی دیگر به شما آگاهی می‌بخشد از اشتباهاتی زیان‌بار بپرهیزید که مانع می‌شوند به رهایی مالی برسید. بهتر است اقدامتان را هر چه سریع‌تر شروع کنید. شاید چنین فرصت‌هایی تکرارنشدنی باشند.»

***

دیگر کتاب تازه منتشرشده «آغاز هر روز با قانون جذب» نوشته میرا لستر است. این کتاب را مرضیه زمانی فروشانی ترجمه کرده است. کتاب در ۲۴۰ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: «به دست آوردن هر آنچه می‌خواهید آسان‌تر از آن است که فکرش را می‌کردید. همه آن فقط و فقط در قدرت تفکر مثبت است. با این راهنمای عملی و کنترل‌پذیر می‌توانید بیاموزید چطور سرنوشت‌ دلخواهتان را به سوی خود جذب کنید و در مدتی کوتاه به تمام آرزوهایتان برسید.

***

کتاب «اگر نخریدند چه کنیم؟» (راهکارهای حیاتی برای فروش) نوشته هاپکینز و بن کات به ترجمه مهدی قراچه‌داغی در ۲۳۲ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: «حقیقت این است که بهترین فروشندگان هم گاه با جواب رد خریداران روبه‌رو می‌شوند. به طور کلی فروش چنین ماهیتی دارد. درست نیست که وقتی جواب نه می‌شنوید بی‌درنگ لوازم و مدارک خود را جمع کنید و سراغ خریدار بالقوه بعدی بروید.

تام هاپکینز، کارشناس بزرگ فروش، بر این باور است که بعد از شنیدن جواب نه خریدار بالقوه، راهکارهایی قدرتمند وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید موافقت خریدار را جلب کنید.

کتاب حاضر به شکلی طبقه‌بندی‌شده توضیح می‌دهد که در هر مرحله از شنیدن جواب نه، باید چه کار کنید تا با برقراری ارتباط موثر با خریدار، کالای خود را بفروشید.»

***

دیگر کتاب منتشر شده کتاب «تفکر مثبت» (۱۰۱ داستان الهام بخش در مورد شمارش نعمت‌ها و نگرش مثبت) نوشته جک کنفیلد، مارک ویکتور هنسن و اِمی نیومارک و ترجمه مهین خالصی استئ که در ۵۰۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان راهی بازار نشر شده است.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «۱۰۱ داستان واقعی در مورد اینکه چطور مثبت اندیشیدن می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند.

هر کسی هرازگاهی به کمی تغییر نگرش نیاز دارد. داستان‌های واقعی و حیرت‌انگیز نشان می‌دهند چگونه افراد با بهره‌گرفتن از تفکر مثبت زندگی‌شان را بهبود بخشیده‌اند و بر مشکلات فائق آمده‌اند.

با خواندن این داستان‌ها یاد می‌گیرید چگونه:

-هر روزتان را به روزی خاص تبدیل کنید.

-قدردانی و شادی را در زندگی‌ روزانه‌تان بگنجانید.

-نعمت‌هایتان را بشمارید و چشم‌اندازتان را عوض کنید.

-با به‌کارگیری چند کلمه که به درستی انتخاب کرده‌اید خود را با زندگی وفق دهید.

-از طریق نگرش مثبت سرطان و سایر مشکلات پزشکی خود را کنترل کنید.

-آسان بگیرید و در نتیجه زندگی معنادارتری داشته باشید.

-بیاموزید در هر موقعیتی بارقه‌های امید را بیابید.

-فلاکت را به فرصت تبدیل کنید.»

***

 همچنین چاپ نوزدهم کتاب «معجزه صمیمیت» (راز موفقیت در "انتخاب" و "رابطه" با همسر) به تحقیق و نگارش حمیدرضا غلامرضایی در ۶۴۸ صفحه، با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

آنچه در این کتاب می‌خوانید: «معجزه صمیمیت بر آن است که دیدگاهی گسترده و جامع درباره صمیمت و تأثیر آن در روابط زناشویی مطرح سازد تا زنان و مردان به ویژه زوج‌های جوان به اهداف زیر دست یابند:

-با معیارها و ملاک‌های صحیح دست به انتخاب بزنند.

-نگرش صحیحی نسبت به رابطه با همسر به دست آورند و از تأثیر آن در بهبود زندگی مشترک آگاه شوند.

-با وظایف و مسوولیت‌های خود آشنا شوند و از اشتباهات احتمالی در ارتباط با همسر پیشگیری کنند.

-با به کارگیری توصیه‌ها و راهکارهای مطرح‌شده، گام‌هایی موثر برای تأمین سلامت روحی و جسمی خود و همسرشان و نیز پاکدامنی خانواده بردارند.

به طور کلی «معجزه صمیمیت» شامل باورها، نگرش‌ها، آگاهی‌ها و راهکارهایی است که به انتخاب صحیح همسر و ایجاد صمیمیت در رابطه زناشویی صحیح، مشروع و مطبوع کمک می‌کند؛ زیرا موفقیت یا عدم موفقیت در رابطه زناشویی تا حد زیادی به دیدگاه‌های زن و مرد و نیز صمیمت بین‌شان وابسته است.»

همه این کتاب‌ها از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر و راهی بازار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha