• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96063017596
  • خبرنگار : 71563

بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ - عشق آباد

علی‌اکبری، تیزتک و قنبری برنز کوراش را کسب کردند

علی‌اکبری، تیزتک و قنبری برنز کوراش را کسب کردند

در ادامه بازی های داخل سالن آسیا نمایندگان زنان و مردان کوراش ایران به روی تشک رفتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ششمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال برگزاری است و نمایندگان کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان به روی تشک رفتند.

در بخش بانوان زهرا نادری در وزن ۶۳ – کیلوگرم در بازی نخست مقابل پوآنگ از ویتنام مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ – کیلوگرم نیز ایران دو نماینده داشت که در بازی نخست راحله اصغری مقابل حریفی از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. بیدل نیز مقابل یانگ از چین تایپه ضربه فنی شد و مانند اصغری و نادربیگی از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش مردان نیز، امید تیزتک در وزن ۷۳ – کیلوگرم مقابل حسن فلاح از عراق با ضربه فنی پیروز شد، در یک هشتم نهایی نیز با پارتا از هند با ضربه فنی پیروز و راهی دور یک چهارم نهایی شد و منصور بیگ از افغانستان را ضربه فنی کرد و راهی نیمه نهایی شد. تیزتک در کمال ناباوری در نیمه نهایی با ضربه فنی از دولات ابرایف از ازبکستان شکست خورد و با عدم راهیابی به فینال، مدال برنز این وزن رقابت‌های کوراش را از خود کرد.

در وزن  ۶۶ – کیلوگرم قنبرعلی قنبری در یک هشتم نهایی حریف تاجیکستانی خود را با ضربه فنی شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز جکی از هند را ۳ بر صفر شکست داد و ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را به رقیب ترکمنستانی خود ندیر الابیر دیوف واگذار کرد و به مدال برنز قناعت کرد.

در وزن ۸۱ – کیلوگرم نیز الیاس علی اکبری در یک هشتم نهایی گوآن از ویتنام را شکست داد. در یک چهارم نهایی با شکست حریف افغانستانی خود ضمن قطعی کردن مدال برنز خود راهی نیمه نهایی شد تا با نماینده چین تایپه رقابت کند. علی اکبری در نیمه نهایی مقابل حریف چین تایپه‌ای شکست خورد و به برنز بسنده کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha