• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 96062413561
  • خبرنگار : 71413

اظهارنظر «رینگو استار» درباره برگزیت

اظهارنظر «رینگو استار» درباره برگزیت

«رینگو استار» ـ عضو سابق گروه موسیقی «بیتلز» ـ مردم انگلیس را به کنار آمدن با برگزیت ترغیب کرد.

به گزارش ایسنا، «گاردین» نوشت: «رینگو استار» که سابقا در امر گروه مشهور «بیتلز» بود و در کنار «پل مک‌کارتنی» تنها عضو در قید حیات این گروه انگلیسی محسوب می‌شود، توضیح داد که چرا فکر می‌کند خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا یک حرکت عالی بوده است.

«رینگو استار» در این‌باره گفت: مردم بریتانیا باید با برگزیت کنار بیایند. اینکه کنترل کشور خود را به دست بگیری، یک حرکت خوب است. ما گرفتار مردمی شده‌ایم که می‌خواهند برای کشورشان برنامه‌ریزی کنند، اما به کشورهای دیگر فکر نمی‌کنند.

این موسیقی‌دان ۷۷ ساله در مصاحبه‌ای که با شبکه «بی.بی.سی» داشت، عنوان کرد: مردم رای داده‌اند و باید با این قضیه کنار بیایند. مثل این است که ناگهان بگویی: «اوه! خب ما آن رای را دوست نداشتیم.» منظورت چیست که ما آن رای را دوست نداشتیم؟ شما رای دادید، انتخاب شما این بوده، پس بیایید با آن کنار بیاییم.

«رینگو استار» سال‌هاست در موناکو زندگی می‌کند و پیش از این نیز موافقت خود را با همه‌پرسی جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا اعلام کرده بود. اما او اندکی پس از رفراندوم گفت به برگزیت رای نداده و در یکی از مصاحبه‌هایش به طور ضمنی گفت که شاید اصلا در همه‌پرسی شرکت نکرده باشد.

او در این‌باره گفت:  من به برگزیت رای ندادم، اما این را به «باب گلدوف» ـ خواننده، ‌ترانه‌سرا و فعال سیاسی اهل ایرلند ـ نگویید.

این در حالی است که دوست و همکار او «پل مک‌کارتنی» سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت:عملا نمی‌توانستم رای بدهم چون درگیر تور آمریکا بودم. اما اگر می‌توانستم هم، خیلی گیج بودم. بحث‌ها و دفاعیات خیلی خوبی از هر دو طرف به گوشم می‌رسید.

«رینگو استار» از مشهوترین ستاره‌های موسیقی انگلیس است که در کنار «مک‌کارتنی» تنها افراد باقی‌مانده از گروه «بیتلز» به حساب می‌آید. گروه پاپ/راک «بیتلز» که در شهر لیورپول ریشه داشت، یکی از تاثیرگذارترین و مشهورترین گروه‌های موسیقی قرن بیستم محسوب می‌شود و هنرمندانی مانند «جان لنون» و «جورج هریسون» دو عضو اصلی دیگر آن بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha