• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96060805011
  • خبرنگار : 71549

۲۱ سالگی و بازیکنانی که در این سن درخشیدند

۲۱ سالگی و بازیکنانی که در این سن درخشیدند

تنها مارکو آسنسیو در ۲۱ سالگی ندرخشیده است پیش از او بازیکنانی بودند که در این سن عملکرد خیلی خوبی داشتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد پیشرفت مارکو آسنسیو پایان ندارد. او با ۲۱ سال سن به روند صعودی‌اش در رئال مادرید و فوتبال ‌اسپانیا ادامه‌ می‌دهد. این قضیه تا جایی پیش رفت که به تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا نیز دعوت شد. بهترین راه برای نشان دادن ارزشمند بودن عملکرد آسنسیو در رئال مادرید این است که او را با دیگر ستاره‌های سفید پوشان در این سن مقایسه کرد.

زمانی که از ۲۱ ساله‌های برتر تاریخ باشگاه ‌اسپانیایی صحبت می‌شود نام رائول گونسالس بیش از همه برجسته است. شماره هفت تاریخی مادرید توانست جایزه پیچیچی را در ۲۱ سالگی به دست آورد و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد (این اتفاق پارسال برای آسنسیو رخ داد). ستاره‌هایی چون بوتراگنیا یا گروسو می‌دانند حضور در تیم نخست چه معنایی می‌دهد. آنها مانند میچل توانستند با گلزنی از تیم کاستیا به تیم نخست مادرید راه پیدا کنند.  

دور از سانتیاگو برنابئو بازیکن‌هایی بودند که توانستند در ۲۱ سالگی عملکرد درخشانی داشته باشند. آلفردو دی استفانو یکی از آنها بود. او در ریورپلاته بازی می‌کرد و هنوز چند سال مانده بود تا به یکی از اسطوره‌های مادرید تبدیل شود. مهاجم آرژانتینی در ۲۱ سالگی ۲۸ گل به ثمر رساند و نشان داد که می‌تواند یک ستاره شود.

ولاسکس در مالاگا و خوانتیو در بورگوس، دو بازیکنی هستند که هنوز نتوانسته‌اند پیراهن مادرید را بر تن کنند اما برای برخی از ستاره‌های کنونی سفیدپوشان این فرصت پیش آمد که در این تیم بازی کنند. کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، کریم بنزما در لیون و گرت بیل در تاتنهام در ۲۱ سالگی درخشیدند.

باید این نکته را یادآوری کرد که تا یک سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد آسنسیو در حد و اندازه‌های مادرید باشد و بتواند بدرخشد. او از ‌اسپانیول بازگشت و در پیش فصل نظر زین الدین زیدان را جلب کرد. سفیدپوشان از قرضی بازی کردن برخی از بازیکنانشان منصرف شدند و این اتفاق باعث شد داستان درخشان آسنسیو به عنوان بازیکن مادرید آغاز شود. گلزنی او در تورنمنت‌ها و فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که احساس شود یک ستاره دیگر در راه است. نباید فراموش کرد که آسنسیو تنها ۲۱ سال دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha