• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96060603441
  • خبرنگار : 90089

اعتراض نماینده کرمانشاه به کاهش حقوق کارکنان ارتش و سپاه

اعتراض نماینده کرمانشاه به کاهش حقوق کارکنان ارتش و سپاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نسبت به کاهش حقوق کارکنان سپاه و ارتش اعتراض کرد و افزود: به جای حقوق یک ماه تنها حقوق ۲۳ روز به حساب این عزیزان واریز شده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی نسبت به کاهش حقوق کارکنان سپاه و ارتش اعتراض کرد و افزود: ما  امروز اینجا نشسته ایم اما رزمندگان ما اعم از سپاهی و ارتشی در مرزها در هوای بالای ۵۰ درجه بدون هیچ امکاناتی در حال مرزبانی از کشور هستند اما متاسفانه به جای حقوق یک ماه تنها حقوق ۲۳ روز به حساب آنها واریز شده است، آیا این پاداش مرزداری آنهاست؟  هرچه سریع‌تر حقوق نیروهای مسلح به صورت کامل به حساب آنها واریز شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه چهار سال است استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را از آن خود کرده است، خطاب به رییس‌جمهور گفت: یا هیاتی را به استان اعزام کنید یا بگوییم لشگر بیکاران  خدمت شما برسند تا آنان را به چشم خود ببینید.

وی به انتقاد به پرداخت نشدن مطالبات گندم‌کاران و ذرت‌کاران، گفت: کشاورزان  گندم خود را تحویل سیلوها داده‌ و  باید برای کشت بعد خود را آماده کرده و سم و کود تهیه کنند؛ علاوه بر این عزیزان ذرت‌کاران نیز یک سال است پول خود را دریافت نکرده اند و امروز که قرار است مطالبات‌شان را بدهند ۱۴ درصد کسر کرده و حتی ذرت‌کاران را هم  جریمه می‌کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با انتقاد از نیمه کاره ماندن پروژه احداث پالایشگاه ارجان شهرستان کرمانشاه، گفت:  سه سال قبل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حرکتی نمایشی عملیات احداث پالایشگاه ارجان را شروع کرد و با بولدوزر آمد و گفت که من این کار را بولدوزری شروع می کنم تا سریعا انجام شود اما این پروژه سه روز بعد تعطیل شد و سه سال است رها شده است.

مصری در تذکر مدعی شد:  روزانه ۱۰۰۰ تانکر سوخت از عراق وارد ایران می شود که همراه آن نیز اسلحه و مشروبات الکلی وارد کشور می‌شود و عده‌ای رانت‌خوار در حال سوءاستفاده از آن هستند اما وزرای  اطلاعات و کشور می‌گویند ما خبر نداریم و در جریان نیستیم. سوالم این است که چه کسی در جریان است که  از او سوال کنیم؟ این در حالی است که  اگر بخواهیم یک کامیون گوجه فرنگی وارد عراق کنیم اجازه نمی‌دهند و باید این بار به وسیله کامیون عراقی منتقل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۶ ۱۴:۴۸

احسنت بر نماینده دلیر کرمانشاه......

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۶ ۱۶:۳۹

کاش نمایندگان دیگر هم بجای سلفی گرفتن مثل ایشون اعتراض میکردن