• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96060502437
  • خبرنگار : 71563

سرمربی بسکتبال بانوان: فدراسیون وعده حضور بانوان در بازی‌های بین‌المللی را اجرایی کند

سرمربی بسکتبال بانوان: فدراسیون وعده حضور بانوان در بازی‌های بین‌المللی را اجرایی کند

فریده هادوی بر این باور است، فدراسیون بسکتبال با برنامه‌ریزی برای حضور تیم ملی در مسابقات به هیاهوی حاصل از کسب مجوز حجاب جامه عمل بپوشاند.

سرمربی بسکتبال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، پس از پایان دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان پس از کسب مجوز حجاب بیان کرد: مرحله دوم اردو نیز خوب برگزار شد و انگیزه بازیکنان نسبت به گذشته بالاتر رفته است چرا که پس از کسب مجوز حجاب امید دارند که از مهرماه بتوانند در میادین بین‌المللی حضور رسمی داشته باشند و فدراسیون باید تلاش کند تا این وعده اجرایی شود.

هادوی در ادامه با اشاره به رایزنی فدراسیون بسکتبال با فیبا خاطرنشان کرد: فدراسیون بسکتبال با رایزنی‌هایی که با فیبا انجام می‌دهد می‌تواند تیم ملی را وارد بازی‌های رسمی فیبا کند و این می‌تواند اتفاق جدیدی برای بسکتبال بانوان شود و با برگزاری مسابقه‌ها به هیاهوی حاصل از کسب مجوز حجاب جامه عمل بپوشاند.

سرمربی بسکتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های فدراسیون برای انجام دیدارهای تدارکاتی و حضور در مسابقه‌ها مشخص شده است یا خیر؟ پاسخ داد: در حال حاضر هیچ اتفاقی رخ نداده است و رسانه‌ها باید رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون را برای برنامه‌ها مورد خطاب قرار دهند چرا که من به عنوان سرمربی در کادر فنی مشغول هستم و مسوولیت من بحث‌های فنی و تخصصی در داخل زمین بسکتبال است و برنامه‌ریزی‌های خارج از زمین از جمله برقراری ارتباط فدراسیون با فیبا برای تعیین جایگاه بسکتبال بانوان در تقویم فیبا و... از وظایف فدراسیون است و کادر فنی بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بین فدراسیون و فیبا در جریان قرار خواهد گرفت  که در چه زمانی و برای رویارویی با چه تیم‌هایی تیم ملی را آماده کند.

هادوی درباره مدت زمان برگزاری اردوهای ملی‌پوشان که کوتاه مدت است، افزود: اردوهای برگزار شده برای هماهنگی بازیکنان و هماهنگی بین برنامه تیم ملی و برنامه باشگاه‌ها است تا بتوان بهترین استفاده را از اردوها کرد. در اردوهای کوتاه مدت، هدف هماهنگی و اجرای تاکتیک‌ها و شناخت از بازیکنان است تا بر اساس آن هماهنگی انجام شود و این هماهنگی‌های فنی و تخصصی در اردوهای کوتاه مدت حاصل می‌شود. از طرف دیگر اگر برنامه تیم ملی مشخص شود که طبق برنامه تیم ملی با چه تیم‌هایی بازی دارد کادر فنی می‌تواند بر اساس آن پیک بازیکنان را مشخص کند. اگر تقویم مشخص شود می‌توانیم برنامه‌ریزی خاص‌تر و طولانی مدت داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha