• سه‌شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96053119936
  • منبع : نمایندگی کردستان

دانشگاه کردستان میزبان معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها می‌شود

دانشگاه کردستان میزبان معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عثمان عزیزی در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اظهار کرد: در این اجلاس دو روزه معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل این معاونت و معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشته و در خصوص موضوعات دانشجویی و رفاهی دانشگاه‌ها به تبادل نظر می‌پردازند.

وی گفت: افتتاحیه این نشست صبح روز چهارشنبه اول شهریور ماه با حضور استاندار کردستان در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به برنامه‌های مدون دولت در حوزه توسعه حوزه رفاهی دانشگاه‌ها، نقش معاونین دانشجویی را در پیشبرد این موضوع مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

عزیزی افزود: معاونین دانشجویی دانشگاه‌های کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف حضور خواهند داشت و در خصوص رونق فعالیت‌ها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۵ کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگاه کردستان معرفی کرد.

این دانشگاه هم اکنون دارای بیش از ۱۷۰ رشته شامل ۵۱ رشته کارشناسی، ۹۱ رشته کارشناسی ارشد و ۲۹ رشته دکتری است و در هفت دانشکده با بیش از ۳۰۰ عضو هیئت علمی به بیش از ۱۰ هزار دانشجو خدمات تحصیلی ارائه می‌کند.

علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات و زبان‌های خارجی، مهندسی، هنر و معماری، علوم پایه و منابع طبیعی هفت دانشکده این دانشگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha