• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96051006436
  • منبع : دادستانی کل کشور

اطلاعیه روابط عمومی دادستانی کل کشور درباره کنسرت شهرام ناظری در قوچان

اطلاعیه روابط عمومی دادستانی کل کشور درباره کنسرت شهرام ناظری در قوچان

روابط عمومی دادستانی کل کشور درباره کنسرت شهرام ناظری در قوچان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نظر به عدم برگزاری کنسرت جناب آقای شهرام ناظری در شهرستان قوچان و فضاسازی های انجام شده و به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:


1) دادستان محترم قوچان پس از دریافت گزارشی مبنی بر ناایمن بودن محل پیش بینی شده، ضمن معاینه محل دستور بررسی صادر که نتیجه این بررسی ناایمن بودن محل برگزاری را تأیید می نماید.


2) مراتب را به دست اندرکاران برگزاری مراسم اعلام و درخواست تعیین محل مناسب دیگری می شود که از سوی متولیان امر مورد توجه واقع نمی گردد.


3) متعاقباً دادستان شهرستان با دعوت از کارشناسان رسمی دادگستری موضوع ایمنی محل برگزاری مراسم را مورد بررسی مجدد قرار می دهد که هیات کارشناسی به اتفاق و طی 7 بند، محل پیش بینی شده را فاقد معیارهای لازم برای برگزاری چنین مراسمی اعلام می نمایند.


4) در نهایت با توجه به موارد پیش گفته و نظریه کارشناسان و به منظور پیشگیری از خطرات تهدیدکننده جان و مال شهروندان که از جمله وظایف دادستان بوده است دستور جلوگیری از برگزاری مراسم در آن محل و اجرای آن در محل مناسب دیگری صادر می شود که تصمیمی منطبق با قانون و شرح وظایف سازمانی محسوب می گردد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۱۵:۱۶

از این همه توجه و نگرانی برای حفظ سلامتی مردم توسط دادستان محترم واقعَن اشک در چشمانم حلقه زد...!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۱۷:۲۳

ذوق مرگ شدیم از این همه نگرانی و توجه!!! برای رفع نگرانی خودتان هم که شده با متولیان امر رایزنی فرمایید تا در هر شهرستانی یک سالن موسیقی و تئاتر استاندارد بنا شود. لطفا کمتر به شعور مردم توهین کنید. برای خودتون هم بهتر خواهد بود. باور کنید مردم صبر ایوب را ندارند...

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۱۸:۵۴

کاش بجای آنکه ناگهانی دم از نا ایمن بودن سالن کنسرت می زدید، کمی هم از نا ایمن بودن برخی خانه های در حال ریزش در همان اطراف قوچان اطلاعیه و بیانیه صادر می کردید! کمی از خانه هایی که با دو ریشتر زلزله بر سر مردم ریختند دم می زدید و چقدر دم می زنید شماها! و چقدر دلسوز و مومن و امین هستید شماها!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۲۰:۴۵

چندین ماه وقت داشتند ولی درست شب اجرای کنسرت یادشان می افتد کارشناسی بکنند و محل را فاقد ایمنی اعلام کنند. عمو یادگار - خوابی یا بیدار