• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 96043117744
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

پیش‌بینی حضور بیش از 1200 نفر از خراسان‌جنوبی در راهیان نور غرب

پیش‌بینی حضور بیش از 1200 نفر از خراسان‌جنوبی در راهیان نور غرب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به بیش از 1200 نفر در اردوی راهیان نور مناطق غرب شرکت کنند.

سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعزام به مناطق راهیان نور منطقه غرب و شمال غرب همه ساله به همت سپاه پاسداران استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، افزود: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما راهیان نور است که برای انتقال تجربیات دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با گنجینه دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه افراد در اردوهای راهیان نور به صورت میدانی و فیزیکی از این مناطق استفاده می‌کنند، اظهار کرد: اعزام افراد به این مناطق از 15 تیرماه آغاز شده و به مدت دو ماه تا 15 شهریورماه سال جاری، طی 15 مرحله انجام خواهد شد.

برات‌زاده با بیان اینکه در سال گذشته 1100 نفر از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بازدید کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به بیش از 1200 نفر در این اردو شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بهترین راه انتقال پیام دفاع مقدس، اردوهای راهیان نور است، اظهار کرد: این اردو خاص بسیجیان نیست و تمام آحاد جامعه می‌توانند از آن اسنفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این اردو طی هفت روز برگزار می‌شود، افزود:  تاکنون دو دستگاه اتوبوس از زائرین به این مناطق اعزام شده‌اند که یک اتوبوس دانشجویی و یک اتوبوس از شهرستان فردوس بوده است.

برات‌زاده با بیان اینکه این یادمان‌های دفاع مقدس هر سال مورد استقبال گسترده مردم به‌ویژه نسل جوان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: افراد می‌توانند برای ثبت‌نام در این اردوها، به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در هر شهرستان مراجعه کنند و به صورت فردی یا خانوادگی به این مناطق سفر کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ این سفر تقریباً 270 هزار تومان برای هر نفر است، یادآور شد: در منطقه غرب، راویان استقراری داریم و افرادی که تجربه دفاع مقدس در آن مناطق را دارند، به روایت‌گری می‌پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha