• جمعه / ۲۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96042312856
  • منبع : نمایندگی کرمان

زاهدی بیان کرد

ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی

ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی در بیست و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی از ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی سخن به میان آورد و گفت: این فرهنگ باید در وزارت امور خارجه ایجاد شود که سفرا و مدیران ستادی باور کنند که باید کار اقتصادی کنند.

 وی به نحوه ارتباط با سفارتخانه های دیگر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: اگر بخش اقتصادی وزارت امور خارجه قوی شود، آنگاه می‌توان ارتباطات لازم را با سفارتخانه‌های دیگر کشورها برقرار کرد و کوتاهی‌های که در زمینه اقتصادی صورت می گیرد را تذکر داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.

زاهدی استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی سخن گفت و تصریح کرد: استارت‌آپ‌ها (کمپانی‌های نوپا) را باید جدی بگیریم، زیرا این مجموعه‌ها دارای توانمندی‌های خوبی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha