• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96042010880
  • منبع : نمایندگی البرز

نماینده کرج تاکید کرد

لزوم شناساندن موسسه رازی به نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی

لزوم شناساندن موسسه رازی به نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: شناساندن موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی آن به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان، برنامه و بوجه و امنیت ملی بسیار مهم است تا بهترین تصمیمات در خصوص این موسسه اتخاذ شود.

‌به گزارش ایسنا، محمدجواد کولیوند در نشست مشترک نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس‌ که با حضور سردار عزیز اکبریان، دکتر مسعود هاشم زاده رئیس موسسه رازی، معاونان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این موسسه برگزار شد، اظهار کرد: موسسه رازی با توجه به تاریخچه و قدمت آن مجموعه ای بسیار ریشه دار و عظیم بوده و با افکار و اهداف بلند بنیان نهاده شده است.

وی افزود: از زمان انقلاب تاکنون با توجه به تغییرات و فراز و نشیب هایی که در کشور ایجاد شده، نگرش ها و دیدگاه ها نسبت به موسسه رازی به عنوان مجموعه ای که پایه‌ریزی آن بر مبنای بیوتکنولوژی بوده و در جهان حتی از صنعت هسته ای نیز فراتر است، تغییر کرده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اهمیت بدان سبب است که این تولیدات علاوه بر سلامت انسان ها، با سلامت دام و طیور نیز در ارتباط است و یک غفلت می تواند بخش زیادی از جمعیت انسانی، دامی و طیور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید بر اهمیت این موسسه خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به این موسسه در مجلس باید در ابعاد مختلف مورد پیگیری قرار گیرد که یکی از این موارد اصلاح قوانین مربوط به آینده موسسه و دیگری موضوع شناساندن موسسه به نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی آن(به ویژه بهداشت و درمان، برنامه و بوجه و امنیت ملی) است.

کولیوند تاکید کرد: باید اقداماتی انجام شود تا نمایندگان در زمان اصلاح اساسنامه یا قوانین اصلی و ماده واحده برای این موسسه، اهمیت عمیق این موسسه را درک کرده باشند تا بهترین تصمیمات در این خصوص اتخاذ شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود این موسسه ملی در استان البرز گفت: ظرفیت های این موسسه بسیار بالاست و می توانیم علاوه بر استان و کشور در خاورمیانه و جهان از تولیدات این موسسه بهره ببریم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه ویژه و خاص رهبر معظم انقلاب به موسسه رازی سبب شده به صورت شرعی و قانونی نگاه ویژه ای به این مجموعه داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha