• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 96041407200
  • خبرنگار : 71089

کنایه ییلدیریم به اپوزیسیون ترکیه: راهپیمایی عدالت فرصتی برای درک کیفیت جاده‌های ساخته شده است

کنایه ییلدیریم به اپوزیسیون ترکیه: راهپیمایی عدالت فرصتی برای درک کیفیت جاده‌های ساخته شده است

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه راهپیمایی "عدالت" به رهبری حزب مردم جمهوری‌خواه هیچ فایده‌ای ندارد به کنایه گفت: این راهپیمایی دست‌کم فرصتی برای درک کیفیت جاده‌هایی است که ما ساخته‌ایم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه بار دیگر با مورد هدف قرار دادن راهپیمایی "عدالت از آنکارا تا استانبول" گفت: حرکت این راهپیمایی توسط سازمان‌های جدایی طلب و اعضای سازمان فتو (وابسته به فتح الله گولن) حمایت و همراهی می‌شود و این حرکت توسط مردم مورد حمایت قرار نگرفته است.

وی به کنایه گفت: کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه و دیگر شرکت کنندگان در این راهپیمایی دست‌کم کیفیت جاده‌هایی را که ما ساخته‌ایم را درک کنند. من می‌توانم به آنها توصیه کنم که به هنگام ورود به استانبول از کجائلی از جاده یاووز سلطان سلیم استفاده کنند!

ییلدیریم اضافه کرد: اگر به این راهپیمایی ادامه دهید باز هم قادر نخواهید بود بر تمام جاده‌هایی که ما ساخته‌ایم راه بروید. ما ۲۰ هزار کیلومتر جاده ساخته‌ایم و شما تنها ۴۰۰ کیلومتر در طول ۱۹ روز طی کرده‌اید.

او خاطر نشان کرد: جاده محلی نیست که در آن به دنبال عدالت باشید بلکه دادگاه‌ها و پارلمان محل اجرای عدالت هستند.

همچنین نورالدین جانکلی، یکی از مسئولان ارشد حزب عدالت و توسعه اعلام کرد: این راهپیمایی باعث تقویت جایگاه حزب مردم جمهوری‌خواه نمی‌شود. گروه‌های حاشیه‌ای در این راهپیمایی حضور دارند. گروه‌های تروریستی به خیابان‌ها آمدند. اینگونه فضا یک فرصت طلایی برای آنها است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر قلیچداراوغلو مبنی بر وجود برخی اقدامات تحریک‌آمیز در راهپیمایی عدالت گفت: کاملا مشخص است که برخی گروه‌های حاشیه ساز در خیابان‌ها حضور دارند.

وی در ادامه اظهاراتش بار دیگر بر ارتباط راهپیمایی عدالت با گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha