• یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96031407732
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/بازخوانی وصیت نامه امام (ره)/

حسینی: تعامل از توصیه‌های موکد امام(ره) خطاب به کارگزاران بود

حسینی: تعامل از توصیه‌های موکد امام(ره) خطاب به کارگزاران بود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همراه با نظام قطعا می‌تواند قوانینی در چارچوب دین مبین اسلام و قانون اساسی را وضع کند.

محمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عبارتی از وصیت‌نامه امام راحل خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: امام عزیز در وصیت‌نامه خود این چنین بیان فرمودند که از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار، و همه کوشا باشند که قوانین خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نایل آیید.

وی بیان کرد: تعامل و برادری از توصیه‌های موکد امام عزیز خطاب به کارگزاران نظام و خاصه نمایندگان مجلس بود و از این رو در استان مرکزی نیز مجمع نمایندگان استان با تعامل و همدلی به دنبال برطرف کردن مطالبات و نیازهای موکلان خود هستند.

وی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: در این نشست که بنا به دعوت اینجانب در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان برگزار شد، علاوه بر طرح مسائل و مطالبات مردمی برای اتحاد و همدلی بیشتر بعد از برگزاری انتخابات تاکید شد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در  ادامه با اشاره به تاکید امام(ره) مبنی بر «وضع قوانینی که از اسلام منحرف نباشد»، گفت: نگاه قانونگذار باید وضع قوانینی مطابق با شرع مقدس اسلام و در چارچوب نظام باید تا در سایه کار کارشناسی و سعه‌صدر به دنبال برطرف کردن نیازها و مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به تصویب قوانین مهمی در مجلس دهم اظهار کرد: این مجلس توانست در عمل به توصیه‌های امام و منویات رهبری قوانین مهمی نظیر قانون برنامه ششم توسعه، قانون احکام دائمی، قانون بودجه و قوانین مهمی دیگری را در فضای صمیمی و بدور از نگرش‌های سیاسی و کاسب‌کارانه به تصویب برساند.

وی گفت: نگاه مجلس برگرفته از موازین اسلامی و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است و نمایندگان نیز همدل و یکصدا به دنبال وضع قوانین کارگشا و در راستای برطرف کردن نیازهای مردم هستند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha